fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שני מגרשים ב-2.05 מיליון שקלים כל אחד נמכרו בפרויקט Reef selected בחוף עתלית

החברות היזמיות מדווחות על ביקושים ערים לפרויקט Reef selected בחוף עתלית מצד לקוחות מאזור חיפה והסביבה וכן מערי גוש דן ואף מאזור ירושלים
מגרשים לבנייה עצמית. Reef selected | צילום: כארם וואסים
מגרשים לבנייה עצמית. Reef selected | צילום: כארם וואסים

כ-50 דקות נסיעה בלבד מתל אביב ורבע שעה מחיפה ומקיסריה, על אחת מעתודות הקרקע האחרונות, על קו המים, מחכה לכם רצועת חוף קסומה שבה תוכלו להגשים חלום בפרויקט Reef selected.

מהחברה היזמית שגראוי ייזום ובנייה ושגראוי ליבוביץ, מבעלי הקרקע, נמסר, כי בימים אלה נמכרו בפרויקט Reef selected שני מגרשים נוספים לבנייה עצמית של בתים בודדים ודו משפחתיים, 250 מ"ר כל אחד, ב-2.05 מיליון שקלים. עוד נמסר, כי במתחם נמשכות עבודות הפיתוח, הכוללות פריצת כבישים, תשתיות ביוב, מים, חשמל ותקשורת. עבודות אלה אמורות להסתיים בקרוב.

החברות מדווחות על ביקושים ערים מקרב לקוחות מאזור חיפה והסביבה המודעים להתפתחותה של עתלית בעשור האחרון ומעוניינים להעתיק את מגוריהם לפרבר החדש והמבטיח. כמו כן, נמסר על פניות רבות של מתעניינים גם מערי גוש דן ואף מאזור ירושלים.

המגרשים הנמכרים במתחם הם לבנייה עצמית ושטחם 250 מ"ר לבית אחד. המחיר המבוקש – 2.05 מיליון שקלים – כולל מע"מ, פיתוח, השבחה והוצאות משפטיות. הקרקע מאושרת לבנייה ורשומה בטאבו.

שיווק הפרויקט מתבצע באמצעות  חברת אשגב שיווק וניהול פרויקטים בע"מ.

על חברת שגראוי ייזום ובנייה SBC בע"מ

חברת שגראוי ייזום ובנייה SBC בע"מ החלה את פעילותה בתחום הבנייה בשנת 1930 ומתמחה בייזום וביצוע פרויקטים בתחומי הנדל"ן: מגורים, מסחר, עסקים, מלונאות, מבני ציבור, התחדשות עירונית (פינוי בינוי, תמ"א 38) וקבוצות רכישה.

במהלך עשרות השנים האחרונות רכשה החברה מוניטין רב בישראל ובעולם בזכות שימור המבנים ההיסטוריים בתל אביב. החברה יוזמת פרויקטים בהתאמה לצורכי הלקוחות באמצעות תכנון אדריכלי מוקפד וחדשני ושואפת תמיד למצוינות ולאיכות, תוך הקפדה על מתן שירות אדיב ואמין, ליווי מקצועי, אמינות, מחויבות לצורכי הלקוח ועמידה בלוחות הזמנים.

חדשות נדל"ן נוספות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות