fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עלייה של כ-30 אחוז במספר הדירות שנמכרו בישראל בחודש יוני לעומת חודש מאי

מנתונים שנאספו על ידי חברת שניר עולה, כי משבר הקורונה הביא איתו התעניינות גוברת בהשקעה בנדל"ן בקרב עובדי ציבור, בעיקר בפריפריה
"הציבור הישראלי רואה בדירה קורת גג". ניר שמול | צילום: תומר פדר

חברת שניר, העוסקת שנים רבות בשיווק נדל"ן ומשווקת כיום יותר מ-30 פרויקטים ברחבי הארץ עם יותר מ-3000 דירות, ביצעה לאחרונה כמה סקרים מעמיקים, שהתוצאות שלהם מפתיעות במיוחד. הסקרים בוצעו בקרב 397 מתעניינים אקראיים בפרויקטים של החברה.

מהנתונים עלה, כי יותר מ-65 אחוז מהרוכשים הם עובדי ציבור שהכנסתם לא נפגעה כלל בחודשי המגפה. עוד התברר כי אותם עובדי ציבור מתעניינים בדירות בפריפריה, דבר הגורם לעלייה במכירות באזורים הללו לעומת המרכז, שם נרשמת האטה בקצב מכירת הדירות.

נתונים מעניינים נוספים: רוב הרוכשים בפריפריה הם עובדי ציבור – אנשי צה"ל וכוחות הביטחון, מערכת הרפואה, עובדי הוראה, חברות ממשלתיות, עובדי מערכת המשפט, מערך המשטרה ועוד; מחירי הדירות לא יורדים וזאת על אף הצפי לירידת מחירי נכסי הנדל"ן.

על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בחודש יוני הייתה עלייה של כ-30 אחוז במספר הדירות שנמכרו בישראל לעומת חודש מאי, ומגמת ההתאוששות שחלה במשק הישראלי מאז הוסרו ההגבלות (ומאז הוחמרו מחדש) לא פוסחת על שוק הנדל"ן הישראלי.

עוד עולה מהנתונים, כי יותר מ-45 אחוזים מהלקוחות הפוטנציאליים של חברת שניר מאמינים שהמחירים בשנה הקרובה יעלו; 39 אחוזים מאמינים כי המחירים לא ישתנו ורק 16 אחוזים מאמינים כי המחירים צפויים לרדת.

מנכ"ל חברת שניר, ניר שמול: "התוצאות המפתיעות מעידות על כך שהציבור הישראלי רואה בדירה קורת גג, כלומר מוצר צריכה בסיסי, כמו מזון, ולכן אני צופה, לצערי, את המשך עליית המחירים בשוק הנדל"ן הישראלי".

חדשות נדל"ן נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות