fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לראשונה בקריות: דירות מעוצבות עם גינות תלויות בכל קומה

חלמתם על בית עם גינה? חברת יובל אלון בונה בגבעת הרקפות את פרויקט GARDENS, המציע מרפסות גדולות בשילוב גינה תלויה גם בדירות הרגילות
פרויקט GARDENS של יובל אלון בשכונת גבעת הרקפות | הדמיה: יח"צ
פרויקט GARDENS של יובל אלון בשכונת גבעת הרקפות | הדמיה: יח"צ

קבוצת יובל אלון מדווחת כי החלה בניית שלב א' של פרויקט GARDENS בשכונת גבעת הרקפות בקרית ביאליק, המציע תמהיל מגוון של דירות ארבעה, חמישה ושישה חדרים עם גינה תלויה וכן פנטהאוזים במפלס אחד ודירות גן. מהחברה נמסר, כי מדובר בבשורה אמיתית עבור כל מי שאי פעם חלם לגור בבית עם גינה.

בשנים האחרונות, עם העלייה במחירי הקרקעות ויתרו רבים על חלום הבית צמוד הקרקע. כעת, לראשונה בקריות, מושק פרויקט ייחודי שיספק מענה לצורך הזה ויציע מרפסות גדולות בשילוב גינה תלויה גם בדירות הרגילות.

פרויקט GARDENS ייבנה כחלק ממתחם המגורים הפרטי, אותו הקימה החברה בגבעת הרקפות בכניסה לשכונה ומשתרע על שטח פרטי בבעלות החברה של כ-37 דונם. בלב המתחם הוקם הפארק ע"ש יצחק שמיר, הכולל בריכה אקולוגית ושטחים ירוקים נרחבים, לצד מוסדות הציבור שכבר פועלים: בית ספר, גני ילדים, מעונות יום, קופת חולים ומרכז מסחרי.

מנהל המכירות של חברת יובל אלון, רונן זזון: "בשנים האחרונות עולה המודעות לאיכות הסביבה, ואג'נדה זו הופכת להיות חלק מהותי מחיי היומיום של כולנו.
חברת יובל אלון, עוקבת מקרוב אחר הטרנדים העולמיים ושמה לה למטרה להיות פורצת דרך בתחום ולהכניס את הטבע והקיימות בפרויקטים שאותם היא יוזמת ומבצעת ברחבי הארץ.

"החברה למודת ניסיון בהקמת פרויקטים ייחודיים בשילוב גינות תלויות. אחת הדוגמאות המוצלחות היא פרויקט דומה שבנתה החברה בשכונת רמות יצחק וזוכה עד עצם היום הזה לביקושים גבוהים לדירות מיד שנייה שנמכרות במחיר הגבוה בכ-200 אלף שקלים בהשוואה לדירות בגודל זהה בבניינים הסמוכים לו. ניכר, כי הרוכשים יודעים להעריך את הערך המוסף של דירה עם גינה ומוכנים לשלם על כך. הפרויקט החדש בשכונת גבעת הרקפות יעניק בשורת מגורים חדשה בקריות, ממנה ייהנו רוכשי הדירות שלנו לאורך שנים".

חדשות נדל"ן נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות