fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החל אכלוס הפרויקט של חברת שובל ברחוב אהוד בחיפה

חברת שובל מדווחת, כי בבניין נותרו שתי דירות למכירה: דירת גן, שלושה חדרים בכ-1.9 מיליון שקלים ודירת חמישה חדרים בקומה הראשונה בכ-2.1 מיליון שקלים
משדרים יוקרה. פרויקט שובל רחוב אהוד 17 חיפה
משדרים יוקרה. פרויקט שובל רחוב אהוד 17 חיפה

החל אכלוס הפרויקט של חברת שובל ברחוב אהוד בחיפה. יש גם בשורות משמחות למרות משבר הקורונה. חברת שובל מתחמי מגורים, מדווחת כי החל אכלוס הבניין היוקרתי ברחוב אהוד 17 – פרויקט הדגל של החברה על הר הכרמל.

הבעלים של קבוצת שובל משה מילר: "זה פרויקט בוטיק, המונה 11 דירות בלבד. התכנון מוקפד ביותר, איכות הבנייה ברמה גבוהה וכמובן מפרט מיוחד ויוקרתי כאשר חלק מהדירות משקיפות לנוף מרהיב לים".

מהחברה נמסר, כי בבניין נותרו שתי דירות למכירה: דירת גן, שלושה חדרים בכ-1.9 מיליון שקלים ודירת חמישה חדרים בקומה הראשונה בכ-2.1 מיליון שקלים.

הפרויקט ברחוב אהוד 17 | צילום: שרית נס
הפרויקט של חברת שובל ברחוב אהוד 17 | צילום: שרית נס

סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי בקבוצת שובל ישי רוט: "הפרויקט זכה להצלחה גדולה. נותרו למכירה שתי דירות בלבד, דבר המעיד על הצלחתו.

הפרויקט ברחוב אהוד כולל דירות מגוונות של שלושה וחמישה חדרים עם גינות גדולות ודירות חמישה חדרים עם מרפסות של 14 מ"ר וכן פנטהאוז ענק. לכל דירה שתי חניות.

הפרויקט תוכנן על ידי האדריכל אלי ניסן. הוא משווק ללא עמלת תיווך על ידי מורג נכסים. הליווי המשפטי הוא של משרד עורכי הדין רון ברנט ושות'. לפרויקט ליווי בנקאי של בנק מזרחי טפחות.

על חברת שובל

קבוצת שובל שבבעלותו של היזם משה מילר היא מקבוצות הבנייה המובילות בישראל, בעלת ניסיון של 34 שנים ומוניטין רב בתחומי הבנייה והיזמות. מאז היווסדה, בשנת 1985, יזמה וביצעה פרויקטים מורכבים רבים בתחום הבנייה למגורים, מסחר, תעשייה, מגדלי משרדים מוסדות חינוך ומרכזים לוגיסטיים.

לקבוצה זרוע יזמית – שובל מתחמי מגורים בע"מ, היוזמת ומתכננת פרויקטים רבים ושכונות למגורים בכל רחבי הארץ וכן זרוע ביצועית – שובל הנדסה ובניין בע"מ. קבוצת שובל היא בעלת הסיווג הקבלני הגבוה ביותר – ג-5 וקבלן מוכר של משרד השיכון. שתי החברות פועלות בתיאום ובשיתוף פעולה מלא.

ידיעות נדל"ן נוספות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות