fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בני זוג מקרית אתא תובעים את הקבלן: המרצפות בדירה החדשה ניתקות ממקומן

מספר שנים לאחר שבני זוג נכנסו לדירתם בקרית אתא, הם הופתעו לגלות שהמרצפות בביתם מתרוממות ומהוות סכנה לגרים בו. לאחר שלא זכו לסיוע ממשי מצד הקבלן, הם הגישו תביעה בבית המשפט
המרצפות המתרוממות נתיקות מעצמן | צילום: עצמי
המרצפות המתרוממות נתיקות מעצמן | צילום: עצמי

המרצפות המתרוממות במרכז תביעה נגד הקבלן. בני זוג שרכשו דירה חדשה מקבלן בקרית אתא הופתעו לגלות כי המרצפות שבביתם ניתקות מאליהן ומתרוממות ממקומן בחלוף כמה שנים ממועד האכלוס. המרצפות, בגודל 60 על 60 פערו בורות בתוך הדירה מעצם התנתקותן.

בצר להם, פנו בני הזוג לקבלן, שהציע להם תיקון מקומי בלבד, למרות שלטענתם מדובר בבעיה מהותית הנוגעת לכל חלקי הבית. אם לא די בכך, הקבלן הדגיש בפניהם כי העלויות של חומרי הגלם ופינוי האשפה ישולמו על ידם, סכום הנאמד בכ-35 אלף שקלים. לאחר שבני הזוג טענו בפני הקבלן, כי הדבר באחריותו והוא מהווה סכנת חיים ברורה ומוחשית לילדיהם הקטנים, החל הקבלן להתעלם מפניותיהם, הם הגישו בשבוע שעבר תביעה נגד הקבלן לבית משפט השלום בחיפה באמצעות עו"ד הלן דורפמן.

עו"ד הלן דורפמן | צילום: דורון גולן
עו"ד הלן דורפמן | צילום: דורון גולן

בחוות דעת מקצועיות שקיבלה עו"ד דורפמן, הן משמאי והן מהנדס בניין, המצורפת לכתב התביעה, נכתב, כי הסיבה העיקרית להינתקות האריחים ממקומם היא "חיסכון במלט" ועבודה רשלנית, במטרה, לכאורה, למזער הוצאות. הנזק המוערך – חוץ מהסכנה ועוגמת הנפש העצומה שנגרמה לבני הזוג – מוערך ביותר מ-100 אלף שקלים. סכום התביעה עומד על כ-170 אלף שקלים.

עו"ד דורפמן: "לא ייתכן שקבלן ירשה לעצמו לחסוך על חשבון ביטחונם של מרשיי, זוג צעיר עם שלושה ילדים קטנים, החיים תחת סכנה מיידית וברורה בגלל ניסיונו של הקבלן להרוויח עוד כמה שקלים גם אם על חשבון צלקות ושברים לילדים".
טרם הוגש כתב הגנה.

חדשות נדל"ן נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות