fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בחזרה לסופרמרקט

ביקורת פרסומות: איך קשור הביקור של מפורסטמה בסופר לנזיר ההודי שחושף את סוד חיי הנצח?
היהודים בפרסומת לקוויק | צילום: רפי דלויה
היהודים בפרסומת לקוויק | צילום: רפי דלויה

מאת עלית קרפ

גם השבוע, מפורסטמה בסופרמרקט. ומה היא עושה שם? בעקבות הפרסומת שבה מלמדים הילדים את אמא שלהם מה לקנות ומה לא לקנות, היא קודם כל בוחנת את האריזות, כדי לראות במה יש שומן רווי, מה עתיר נתרן ומה מפוצץ מסוכר, מצוות אנשים מלומדה, בהתאם לרוח הזמן, ותוך כדי כך נזכרת בבדיחה עתיקה מאוד:
היה איש אחד שרצה לחיות לנצח. הוא הלך ממלומד למלומד ומאיש משכיל אחד לרעהו, עד שבסוף אחד מהם אמר לו: "תשמע, יש נזיר אחד שיושב באשרם באמצע איזה ג'ונגל בהודו. לך אליו, הוא יודע את סוד חיי הנצח". נו, גיבורנו שמח וטוב לב שם פעמיו להודו, וכשהגיע לדלהי ערך כמה בירורים ושם פעמיו ליער האמור. הלך יום ויומיים, שבוע ושבועיים, ולבסוף הגיע לאשרם, שבו ישב נזיר מצומק באיזה תנוחה יוגית. שאל אותו האיש: "אתה יודע את סוד חיי הנצח?", והנזיר הנהן. "נו, אז גלה לי בבקשה", ביקש. הביט בו הנזיר ואמר לו: "אל תשתה, אל תעשן ואל תתעסק עם נשים". וככה אני אחיה לנצח? שאל גיבור הסיפור, "לא", אמר הנזיר, "אבל ככה זה ייראה לך".
נו, גם מפורסטמה, שבאמת מנסה ללכת ברגל, שותה מעט מאוד אלכוהול, אם בכלל, לא מעשנת ופוצחת מדי פעם באיזו דיאטה, בכל זאת גדלה בדור שבו צריך היה לאכול הכל והרבה כדי לגדול ולהתחזק, והסימונים הללו נראים כמשכנעים את המשוכנעים ושאלה שבכל מקרה קונים אותם לא יפסיקו גם עכשיו.
וזה לא כל הדברים המצחיקים שקורים בסופרמרקט השבוע, כי גם "היהודים" מופיעים שם ומודיעים לנו, שהיהודים כבר סבלו מספיק (מה שנכון), ושהכי טוב להזמין קניות באפליקציית קוויק. מצחיק מאוד ומצדיק מאוד את עלות הקמפיין – 4 מיליון שקלים.
חבל שאת מפורסטמה לא הזמינו לקמפיין הזה. היא גם כבר סבלה מספיק ויש לה המון ניסיון בסופרמרקט.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות