fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנכ"ל חדש לעיריית קרית ביאליק: ליאור טרגן

ליאור טרגן | צילום: דורון גולן
ליאור טרגן | צילום: דורון גולן

מועצת העיר קרית ביאליק אישרה בישיבתה אמש, רביעי,  פה אחד את מינויו של ליאור טרגן לתפקיד מנכ"ל העירייה במקומו של עזרא חכם. דבר מינויו של טרגן למנכ"ל העירייה פורסם לראשונה בהד הקריות לפני כחודש.

טרגן החל את דרכו בעיריית קרית ביאליק בשנת 2008 כמזכיר ראש העיר ובהמשך שימש כמנהל אגף תפעול ותברואה. בשנת 2017 התמנה טרגן לסמנכ"ל העירייה ואתמול הגיע לתפקיד הרם בשרשרת הניהולית. הוא ייכנס לתפקידו באופן רשמי בתחילת חודש מאי הקרוב.

עוגה למנכל העירייה החדש, ליאור טרגן. צילום: דוברות העירייה
עוגה למנכל העירייה החדש, ליאור טרגן. צילום: דוברות העירייה

מהעירייה נמסר עח טרגן הוא איש ביצוע מעולה, אדם שיודע לקחת פרויקט ולהביא אותו לסיומו בלוח זמנים מוגדר ובתקציב נתון. טרגן ניחן בחשיבה מקורית ובעל התושייה . הוא זוכה להערכה רבה בקרב העובדים. בנוסף לעבודתו בעירייה ממלא טרגן גם תפקידים ציבוריים: הוא חבר הנהלת הקונגרס היהודי העולמי, חבר הנהלת ההסתדרות ודירקטוריון בחברות ותאגידים עירוניים.

ראש העירייה, אלי דוקורסקי, בירך את טרגן ואמר:" אני משוכנע כי נתברך בכישוריו וכישרונותיו של ליאור. אני מאחל לו הצלחה מעומק ליבי".

ליאור טרגן מסר:" אני מודה לראש העירייה, אלי דוקורסקי, שהציב בפניי אתגר לא פשוט ואחריות גדולה יחד עם שליחות ציבורית. תודה על הבעת האמון וההערכה. אני  מבטיח לפעול ללא לאות למען העיר ותושביה". דוקורסקי הודהלמנכ"ל העירייה הפורש, עזרא חכם :" היה לי העונג לעבוד עמו בעשור האחרון"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות