fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מלון חוף התמרים מחדש את פניו

המתחם של המלון הוותיק במבואות הדרומיים של העיר עכו, מהגדולים בצפון המדינה, מרחיב את מגוון האטרקציות לאורחיו * המלון היחיד באזור שממוקם על חוף ים, ובתחומו הקאנטרי הגדול ביותר בצפון, מזמין קהל מכל הארץ לבוא וליהנות מתרבות הפנאי והאירוח שקיימת במקום
מלון חוף התמרים
מלון חוף התמרים

מאת: טובה ביאלה, כתבה שיווקית

מלון חוף התמרים יודע להציע לך שפע של אטרקציות מהנות, אבל יש דבר אחד שלעולם לא תוכל לקבל כאן וזה – חדר ללא נוף לים!

ולא, לא מסתתרת כאן שום סיבה מסתורית, פשוט אין במלון חדר כזה, כי כוווולם עם הפנים אל הים!

אם תרצה בכל זאת ליהנות גם מנוף עירוני, המלון נושק מימינו לעיר עכו והמראות הציוריים של העיר העתיקה ילוו אותך בכל עת שהותך במלון. אם תפנה את מבטך דרומה, מפרץ חיפה כולו יתגלה לעיניך.

נכנסים ללובי
נכנסים ללובי

אבל המיקום המיוחד איננו היתרון היחיד של מתחם מלון חוף התמרים, שמקבל את פני הבאים אל העיר עכו מדרום, וניצב שם זה עשרות שנים מאז שנת 1978, מהמלונות הוותיקים בצפון הארץ: "חוף התמרים הוא מראשוני בתי המלון בארץ שיצרו את הקונספט של מלון על חוף ים" אומר אלי שוורצמן, מנהל השיווק של המלון "גם היום אין הרבה מלונות כאלה, גם לא בעולם, שיש להם חוף ים קרוב כל כך, רק מטרים ספורים של הליכה מהיציאה מהמלון ועד החוף!".

בשנה האחרונה מוביל צוות של אנשי מקצוע בשיתוף פעולה מלא עם הבעלים מהלך של התחדשות ורענון המלון "אנחנו רוצים להביא את המקום לפריחה מחודשת. אומרים שיש משהו מיוחד באדמה הזאת שעליה אנחנו נמצאים, סוג של  אנרגיות טובות, וכשאתה כאן אתה באמת מרגיש את זה!"

פרויקט ההתחדשות נעשה תוך כדי הקפדה על רוח המסורת והערכיות של המקום, שיצקה בו משפחת הבעלים ממש מיום ההקמה, משפחת אולשביצקי, אברהם אולשביצקי מקים ומייסד המלון ובנו צבי אולשביצקי המנכ"ל.

מבט מכיסא הנוח אל העיר העתיקה
מבט מכיסא הנוח אל העיר העתיקה

מים וספורט
כל מי שאוהב את הקשר עם המים ימצא כאן מיד את מבוקשו, כי המלון מחבר את אורחיו עם המים כמעט בכל דרך אפשרית. בין אם להתבונן במים ברוגע ובשלווה ובין אם ממש לקפוץ לתוכם…

אתה יכול סתם ככה לשבת על מול הים וליהנות מהמראה ומרעש הגלים, או לצלול בהם. לשם כך תצטרך להיפרד קצת מהכורסא, לפסוע בקלילות אל הים, זאת בעונות החמות, או לרדת אל קומת הבריכות שבה מחכות לך כמה וכמה אפשרויות טבילה: "לצד בריכה חיצונית גדולה, יש בריכה פנימית מקורה, מחוממת בכל ימות השנה , חדר חמאם, בריכת זרמים, או במילים רגילות ג'קוזי, גדול במיוחד, אין בריכת זרמים כל כך גדולה בשום מקום אחר בסביבה. גם סאונה יבשה או רטובה תוכל למצוא כאן" מתאר מנהל השיווק, את מערך הבריכות במלון.

ואם אחרי כל זה תתעייף קצת מהמים ותרצה פעילות קצת יותר יבשה, חמישה חדרי טיפולי עיסוי זוגיים מחכים לך שם.

חדר עם ים
חדר עם ים

פעילויות לגוף ולנפש
הספורטאים שביניכם שמעדיפים ספורט ללא מים, יוכלו למצוא בין שפע מגרשי הספורט של מלון חוף התמרים כמעט כל סוג של פעילות: יש כאן מגרשים לכדורגל, לכדורסל, טניס וגם טניס שולחן. ובל נשכח את חוף הים, שהוא עצמו מגרש פתוח לכל פעילות מבוקשת.

מתקדמים לכושר
מתקדמים לכושר

המלון הוא גם חלוץ בתחום הקאנטרי קלאב, והיה הראשון שנפתח באזור, עוד בשנות ה-80. היום פועל כאן חדר כושר משוכלל ומתקדם, פתוח לאורחי המלון וגם למנויים תושבי הסביבה. כ-3000 מנויים קבועים נהנים כאן מפעילות ספורטיבית מגוונת בכל יום.

על השולחן
מי שיבקר במסעדה של המלון, יבחין מיד בהשפעה המבורכת של הקרבה הגאוגרפית אל העיר עכו, שנמצאת במרחק עשר דקות הליכה ברגל מכאן. בהשראת מטעמי העיר העתיקה מכינים כאן במטבח כנאפה וחומוס משובחים, שווה לקפוץ ולו רק לטעימה… "תוסיפי לזה את היכולת הנוחה הזאת, לקפוץ מהמלון אל העיר ללא צורך אפילו בכלי תחבורה ממונע, הפותחת אין ספור אפשרויות לטיוליים ולחוויות קולינריות מקומיות, שאותם מספקים בשפע השוק והנמל של עכו".

טעמי השוק
טעמי השוק

עדיין בתחום המזון, נסו לדמיין ליל סדר משפחתי רב משתתפים במסעדה של מלון חוף התמרים, המשקיפה אל הים, עם ארוחה שתורכב מתפריט שאתם תעצבו בשיתוף יצירתיות הבישול המקומי.

כנסים ואירועים
המדליסטית האולימפית הישראלית הראשונה, יעל ארד, הופיעה כאן באחרונה ביום ספורט של משטרת ישראל, ונשאה הרצאה מרתקת. וזה לא הכנס היחיד שנערך כאן. המלון מארח כנסים רבים, בהם גם בינלאומיים. בחודש נבמבר האחרון ערכה ההסתדרות הציונית את הכנס העולמי שלה כאן במלון. גם מכללת נהלל לניהול  קיימה כאן את הכנס הבינלאומי השנתי שלה, ובו השתתפו נציגים מ- 150 מדינות.

מוזמנים לבופה
מוזמנים לבופה

במתחם 11 אולמות בגדלים שונים, שבהם אפשר לערוך סדנאות, השתלמויות, הרצאות, טקסים ועצרות. הגדול באולמות מכיל 800 בני אדם. ימי עיון, ימי כיף וימי חוויות לארגונים גדולים או לוועדי עובדים , כל אחד יוכל למצוא כאן  את האולם בגודל המתאים לו.

מי שיגיע בימים אלה למלון יוכל כבר בכניסה ליהנות ממראהו החדש והמעוצב של הלובי. אבל זה לא הכול. מבטיחים שבקרוב תתווסף אטרקציה מיוחדת. בשלב הזה אי אפשר עדיין לגלות על מה מדובר, רק זאת  שצפוייה לכם חוויה ויזואלית מפתיעה. כך שבוודאי יש למה לחכות.

טלפון: 04-9877777

מלון עם חוף ים
מלון עם חוף ים

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות