fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי היא הקופה היחידה שגדלה בקריות ב-2019

כך עולה מדוח שפרסם הביטוח הלאומי ומנתח את המעברים בין הקופות. נתון נוסף: מכבי היא גם הקופה שאותה עזבו הכי פחות מבין הקופות האחרות
מגוון שירותים בפרישה מצוינת. מרפאת גושן המחודשת | צילום: יח"צ
מגוון שירותים בפרישה מצוינת. מרפאת גושן המחודשת | צילום: יח"צ

מדי שנה מפרסם הביטוח הלאומי דוח שמנתח את המעברים בין קופות החולים ומסכם את מספרי המצטרפים והעוזבים לכל קופה. מהדוח לשנת 2019, שפורסם בשבוע שעבר, עולה, כי מכבי היא היחידה שצמחה בקריות עם גידול משמעותי של 686 חברים נטו, בעוד שאר הקופות סיימו את השנה עם נטו שלילי בקרית ביאליק, קרית ים, קרית אתא וקרית מוצקין. נתון נוסף: מכבי היא גם הקופה שאותה עזבו הכי פחות מבין הקופות האחרות, נתון המעיד על שביעות רצון גבוהה בקרב חברי מכבי בקריות. נתוני הביטוח הלאומי מצביעים על מהפכה מתמשכת של מכבי בקריות, חמש שנים ברציפות היא הקופה שגדלה הכי הרבה, נתוני המעברים בין הקופות מציגים נטישות רבות בקופות האחרות שחלקן נחשבו בעבר לבולטות בקריות.

מהדוח עולה עוד, כי 31,713 ישראלים בכל הארץ בחרו להצטרף למכבי שירותי בריאות בשנה האחרונה. מכבי שוב הקופה היחידה שמסכמת את 2019 עם מספר מצטרפים גבוה ממספר עוזבים והיחידה שגדלה ב-2019.

מכבי שירותי בריאות קריות ממשיכה לפתח את פרישת השירותים שלה למען התושבים, והדבר מתבטא במספר המצטרפים. כחלק מפיתוח הרפואה בקריות, במכבי מציינים את המרכז הרפואי החדש "מגה מוצקין", שהציב סטנדרטים חדשים בצפון מבחינת מגוון שירותי הרפואה המוצעים לחברי הקופה, מכון בריאות האישה המתקדם ביותר בצפון, מרכז טיפול יום ורפואה ודחופה. כמו כן, לאחרונה נפתחה מחדש המרפאה המיתולוגית בשדרות גושן עם הפיכתה למרפאה חדישה ומתקדמת, לאחר עבודות שדרוג שארכו כשנתיים.

ראש מחוז הצפון של מכבי שירותי בריאות ד"ר גלית קאופמן: "אנו גאים להמשיך להוביל בשירות וברפואה איכותית. גם השנה הצלחנו להגדיל בצורה משמעותית בקריות את זמינות ומגוון הרופאים, יחד עם שילוב בחדשנות שמעלה את האיכות הרפואית. אנו שמחים לראות שהחברים שלנו ממשיכים לבחור עבורם את הטוב ביותר שוב ושוב. כארגון בריאות מוביל, אנו מבטיחים להפתיע גם בשנה הקרובה בשירותי רפואה מתקדמים ומענה רפואי מיטבי ללא פשרות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות