fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעצר החשוד ברצח אשתו הוארך בשבעה ימים

מתחזק החשד כי מקסים טל רצח את אשתו מריה לפני כשבועיים בביתם בקרית ביאליק. החשוד דבק בגרסתו כי מדובר בהתאבדות
מקסים ומריה טל | צילום: פייסבוק
מקסים ומריה טל | צילום: פייסבוק

מתגבר החשד שמריה טל מקרית ביאליק נרצחה בידי בעלה, מקסים טל, לפני כ-10 ימים בביתם בקרית ביאליק. הוא הובא על ידי המשטרה לדירה, אך דבק בגרסתו כי אשתו התאבדה לנגד עיניו.

היום, שלישי, הוארך מעצרו של טל, בבית משפט השלום בקריות, בפעם השלישית, בשבעה ימים. נודע, כי נמצאו סתירות רבות בגרסה שמסר החשוד לחוקרים.

שתי בנותיהם הקטינות של בני הזוג מטופלות כעת על ידי הסבתא, אמו של מקסים. בחדשות 12 דווח הבוקר, כי בין שתי המשפחות, זו של מריה וזו של מקסים, יש מחלוקת בדבר המשמורת של הילדות הקטינות. משפחתה של מריה מבקשת את המשמורת עליהן, אולם עד כה מחלקת הרווחה לא נענתה לבקשתה. עוד דווח, כי בדיון היום טענה משפחתו של מקסים כי מריה הייתה אלימה כלפיו ואף הציגה תמונות המעידות לכאורה על חבלותיו.

ל״הד הקריות״ נודע, כי ההמלצה הראשונה של שירותי הרווחה הייתה להעביר את הבנות הקטינות לחזקת הסבתא, אמו של אביהן, מכיוון שהיא דמות משמעותית בחייהן. היא גם הוציאה אותן מהגנים ביום האירוע ותודרכה על ידי השירות הפסיכולוגי כיצד לבשר להן את הבשורה הקשה. יצוין, כי ההחלטה הסופית בנושא תינתן על ידי בית המשפט.

עוד נודע, כי בעקבות אירוע אלים במשפחה כחודש לפני האירוע, הוצא נגד מקסים טל צו הרחקה. הצו הסתיים לפני יום כיפור והוא שב הביתה. למריה טל הוצע סיוע מהרווחה, אך היא דחתה את ההצעה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות