fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוצקין חזרה מהפגרה להפסד

כדוריד ליגת העל: לאחר משחק צמוד, קרית מוצקין הפסידה בחוץ לבני הרצליה 34:35. המאמן ניר חלימה: "התחלנו את המשחק רע מאוד. אף אחד מהשחקנים לא הופיע ל-20 הדקות הראשונות"
יצאו לפגרה עם חיוך חזרו עם הפסד, שחקני קרית מוצקין | צילום: מכבי קרית מוצקין
יצאו לפגרה עם חיוך, חזרו עם הפסד, שחקני קרית מוצקין | צילום: מכבי קרית מוצקין

ביום שישי, אחרי פגרה של חודש, התארחה מכבי קרית מוצקין באולם הראשונה בהרצליה מול בני הרצליה. לאחר משחק צמוד, קרית מוצקין הפסידה 34:35 (14:19 במחצית).

הרצליה, שצירפה לשורותיה את ולדיצה סטויאנוביץ', סטפן ספונצ'יץ' וניב שמן, שמה לעצמה למטרה להישאר בליגה, ובדרך לשם להשיג ניצחונות בשני משחקי בית שפותחים את הסיבוב השני (בשבוע הבא מול חולון). במשימה הראשונה היא עמדה, והשיגה היום את ניצחונה השלישי העונה מול קרית מוצקין. מנגד, במוצקין קיוו לקחת נקודות חשובות במאבק על הפלייאוף העליון, והחניכים של ניר חלימה יוצאים מאוכזבים מאיבוד הנקודות ובעיקר מפתיחת המשחק החלשה שהובילה לפער גדול לטובת הרצליה.

בני הרצליה הוליכה לאורך רוב שלבי המשחק ביתרון שעמד על 5-6 שערים, אבל בחצי השני מוצקין לא הרימה ידיים, חזרה מהפיגור והקטינה לשער (24:23 בדקה ה-42, ובהמשך ל-29:28 – 50'). הרצליה ידעה לגלות אופי בדקות האחרונות.

בכך, רשמה מוצקין את הפסדה השביעי העונה. בהרצליה ציינו כמצטיינים את סטפן ספונצ'יץ' (7 שערים) הפיבוט החדש, ולדיצה סטויאנוביץ', דניאל צרפתי (9 שערים!). במוצקין ציינו את הפיבוט פיליפ לאובאץ' (9 כיבושים). אלכסנדר בושיץ' הוסיף 8. שפטו במשחק: דודי ינקו ואליאב כהן.

מאמן מוצקין ניר חלימה: "לצערי התחלנו את המשחק בצורה רעה מאוד, היינו אחרי 12 דקות בפיגור 11-4. אף אחד מהשחקנים לא הופיע ל-20 הדקות הראשונות. לאחר מכן המשחק התאזן, אבל היה קשה מאוד לרדוף אחריהם עם הפרש כזה גבוה בשלב מוקדם. בדקה ה-50 היינו מרחק שער אחד מהם, אחרי תחילת מחצית שנייה טובה מאוד, אבל לצערי המומנטום התהפך. הם עלו בחזרה לארבע הפרש והצליחו לשמור על היתרון עד הסוף".

ביום שישי הקרוב, 16:00, תארח מוצקין באולם בגושן את א.כ נס ציונה מהתחתית ותנסה להשיג נקודות יקרות במאבק שלה על הפלייאוף העליון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות