fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מה קודם למה, הנישואים או הביצים

ירושת האב שנפטר זיכתה את האישה בלול תרנגולות ענק והיא מבקשת להוציא את בעלה מחלקה בירושת המיליונים
עו"ד שרין סולן | צילום: יח"צ
עו"ד שרין סולן | צילום: יח"צ

בני הזוג נישאו רק לפני שנה וחצי אך פטירתו הפתאומית של אביה של האישה, הביאה לכך שהיא קיבלה ירושה ששווה מיליוני שקלים והיא מבקשת שבעלה לא יקבל נתח מהירושה מכיוון שהיא אינה יודעת מה יעלה בגורל הנישואים בעתיד.

האישה, בשנות השלושים המוקדמות לחייה, הגיעה לעו"ד שרין סולן לערוך עבורה הסכם ממון בעצה אחת עם בעלה לו נישאה לפני פחות משנתיים. במהלך הכנת הסכם הממון התברר כי  הבעל מבקש נתח מהירושה שקיבלה האישה מאביה במסגרת אותו הסכם הממון.

באמצעות עו"ד סולן, טענה האישה כי היא מקבלת עכשיו מיליוני שקלים ואולי אף יותר, של נכסים מניבים, ביניהם לול תרנגולות ענק שהיא צריכה להתחלק בהם יחד עם אחיה, אך היא אינה רוצה להתחלק עם בעלה, מאחר וכרגע היא אינה יודעת כלל אם נישואיה יצליחו. עו"ד סולן הוסיפה בפני בא כוחו של הבעל כי ירושה בסדר גודל כזה, ברור שהיא לא חלק מפירות הנישואין והחיים המשותפים.

הבעל לעומת זה טוען: "אני חי עם אשתי שש שנים לפני הנישואין, היא עובדת אצל אביה והירושה גם אם איני זכאי לחלקי ממנה, אני זכאי להכנסות שיניבו הנכסים שבהם היא תזכה". עוד הוסיף: "אני מוכן לוותר על כל הכנסות מנכסי נדל"ן מניבים,  אבל על לול התרנגולות שמטיל 'ביצי זהב', על זה צריך להגיע להבנה".

האישה בתגובה אומרת כי הטיעון של הבעל לפיו הוא מוכן לוותר על ההכנסות שיניבו  נכסי הנדל"ן מלבד לול התרנגולות, אינו רלוונטי "אין לו שום זכויות על נכסים שהותיר אבי והוריש לי ולאחיי". עו"ד סולן הציעה לבני הזוג להגיע להסכם אחד וברור "כל כספי הירושה, הנכסים לרבות לול התרנגולות והכנסות ממנו יותרו לאלתר, אחרת בית משפט יצטרך לתת את דעתו על המחלוקת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות