fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עוצמה נשית: פרויקט מיוחד לרגל יום האישה הבינלאומי

לרגל היום המסמל את המאבק לשוויון מגדרי, בחרנו 7 נשים חזקות ומצליחות, כאלה שמהוות מודל השראה ויצרו שינוי אמיתי במשק הישראלי, כל אחת בתחומה
פרויקט מיוחד לרגל יום האישה הבינלאומי | צילום: יחסי ציבור לימור כרסנטי

עטרה חיימוביץ'- יו"ר עמותת בית חם לחולי sma ומונשמים, מייסדת המרכז הטיפולי-חוויתי לילדים עם צרכים מיוחדים ומשפחותיהם "מהלב לאמיר"

בת 74, אלמנה, אם ל-2 ילדים וסבתא ל-4 נכדים, מחיפה.

איך הגעת לתחום העיסוק שלך?

"בעלי נפצע במלחמת יום כיפור, לאחר שהיה נעדר במשך 5 חודשים. וכשחזר היה פצוע והלום קרב במצב קשה, עם 90 אחוז נכות.

הרגשתי שאני צריכה לעסוק במשהו בשביל הנפש שלי והתחלתי להיות משפחה אומנת ל-74 ילדים עם צרכים מיוחדים.

הילד ה-74 הוא אמיר שבשבילי הוא ה'משיח', ילד שננטש בבי"ח, קיבלתי אותו אלי כשהוא בן 6 שבועות ועברתי איתו את כל הליך ההנשמה ואני תמיד אומרת שבזכותו לכל ילדי ישראל עם צרכים מיוחדים יותר טוב בחיים.

במשך השנים הדרכתי סטודנטים לרפואה, בית ספר לסיעוד, רופאים הוספיס בית. היו לי 2 מחלקות של 14 ילדים מונשמים במסגרת ביתית אחת ברחוב שמשון 1 בחיפה ואחד בישוב ערערה במשולש למגזר הערבי"

מהו סוד ההצלחה המקצועית שלך?

"בראש וראשונה- אהבה. אהבה גדולה לילדים המיוחדים שלי ולמשפחות שלהם.

ודבר שני- נחישות. נאבקתי המון כדי להשיג את ההכרה והסיוע הנדרש עבור הילדים השקופים האלה והמשפחות שלהם שקורסות לעיתים מהקושי, הכלכלי, הנפשי והפיזי"

תחזרי איתנו לרגע שיא בעיסוקך. איך הרגשת בו?

"זה ודאי היום שבו הוגשם סוף סוף החזון שלי והוקם המרכז החוויתי הטיפולי הראשון מסוגו בארץ בחיפה עבור הילדים החולים והמשפחות. אחזה בי התרגשות ושמחה גדולה מאין כמוה"

מהו החלום המקצועי שלך?

"החלום שלי להמשיך ולסייע לעוד ועוד משפחות עם ילדים חולי sma, מונשמים ובעלי צרכים מיוחדים"

עטרה חיימוביץ' | צילום: שרה איקו

דנית אטרי- מאמנת כושר ויועצת תזונה מוסמכת, בעלת מתחם פיטנס לנשים בחיפה

בת 35, מאורסת, מטירת הכרמל.

איך הגעת לתחום העיסוק שלך?

"הגעתי לתחום הכושר לאחר שאני אישית נאלצתי לעבור מסע אישי-פרטי שלי שבאמצעותו הבנתי שזו שליחות חיי. הדרך שאני מעבירה היום נשים רבות זו דרך שנכתבה בדם בעשור האחרון"

מהו סוד ההצלחה המקצועית שלך?

"הסוד להצלחה זה האינטליגנציה הריגשית והאנרגיה שבורכתי בה. היכולת להרגיש ולראות כל אחת בזמן אמת. היכולת להעניק, להקשיב ולהכיל בכל זמן נכון עם אנרגיות מתפרצות אינסופיות"

תחזרי איתנו לרגע שיא בעיסוקך. איך הרגשת בו?

"רגע שיא, לאחר פתיחת המתחם באחד מהאימונים מסתכלת סביבי על הקירות, על המכשור, על המקום המטורף, על סוללה של מתאמנות שנכנסות ויוצאות במקביל ומתמלאת גאווה, כנגד כל הסיכויים הצלחתי להקים בית שהוא שלי, פרי עבודתי והתמדתי, בית לנשים רבות, שממלא וגורם להן להרגיש טוב יותר מאותו הרגע שנכנסו"

מהו החלום המקצועי שלך?

"החלום שלי זה להמשיך להוביל ולגעת בנשים רבות. להשריש בהן את ההבנה שאנחנו לא צריכות להיות מושלמות, אלא שלמות יותר כל יום מחדש. ואותה ההשרשה דרך אימונים, דרך סדנאות, דרך הדרכות ופלטפורמות שונות שניתן לשים במרכז את הצורך שלנו כנשים ועל הדרך להוציא לאור את הספר הראשון שלי, שעובדת עליו כבר בתקופה האחרונה. ספר ששם אותך כאישה במרכז ומשלב את עולם ההגשמה, הכושר והבריאות יחדיו"

דנית אטרי | צילום: מיקי שרון

מזית רפמן- קואוצ'רית ויועצת זוגית, המתמחה בטיפול בחרדות, סטרס וחסמים רגשיים

בת 43, נשואה + 2, מקריית מוצקין.

איך הגעת לתחום העיסוק שלך?

"ניצני האהבה והדאגה לזולת נזרעו מהבית, מהוריי היקרים. מאז שאני זוכרת את עצמי תמיד "פיצחתי" כל אדם והרביתי לסייע לקרוביי, כינו אותי 'המרגיעה הלאומית'. הבנתי שיש בי את הכוח לשנות ולהעביר אנשים תהליכים משני חיים, התמקצעתי ועברתי כברת דרך כדי לעסוק במה שאני אוהבת"

מהו סוד ההצלחה המקצועית שלך?

"ראשית, חוויתי ועברתי הכול על בשרי, אני אומנם 10 שנים אחרי, אבל תמיד זוכרת איך זה מרגיש להיות במקומות החשוכים ביותר בחיים. ומשם בעצם אני יודעת מה עובד ומה לא עבור המטופלים שלי, הלכה למעשה.

שנית, תמיד חשוב לזכור מי אני ומאיפה באתי ולפני מי אני עתידה לתת דין וחשבון, זה מייצב בפרופורציה של הודיה, הערכה וענווה. אני אדם מאמין והאמונה מחזקת ומחוללת פלאים, מניסיון"

תחזרי איתנו לרגע שיא בעיסוקך. איך הרגשת בו?

"לשמחתי יש מלא. רגעי שיא בשבילי הם שמטופלים אומרים לי- 'הצלת לנו את החיים, בזכותך אנחנו חיים', זו הרגשה שאין לתאר אותה במילים, אלו רגעים שתמיד יש לי דמעות בעיניים, לא משנה כמה פעמים וכמה שנים אומרים לי את זה!"

מהו החלום המקצועי שלך?

"החלום המקצועי שלי זה לזכות להגיע לכמה שיותר אנשים בארץ ובחו"ל, זו הסיבה שאני בעולם הזה בשליחות הזו ועל הבמות עם ההרצאה שלי"

מזית רפמן | צילום: דורין בוזנח

נורית פוקס- מנכ"לית המרכז הרפואי מדיקל פלייס

בת 43, גרושה + 2, מקיבוץ סער.

איך הגעת לתחום העיסוק שלך?

"למדתי ביוטכנולוגיה באוניברסיטה וכך התחלתי את עבודתי כתועמלנית רפואית בחברות תרופות. משם הבנתי שתחום הרפואה מאוד מדבר אלי ושניתן מעבר לרפואה הקונבנציונאלית גם לטפל ברפואה אלטרנטיבית כמעט בכל התחומים"

מהו סוד ההצלחה המקצועית שלך?

"סוד ההצלחה בראש ובראשונה לאהוב את העבודה וליהנות ממנה. אני מאוד אוהבת ומתחברת לאנשים ויותר מהכל לדעת שהטיפולים עוזרים להם זה אושר עילאי מבחינתי"

תחזרי איתנו לרגע שיא בעיסוקך. איך הרגשת בו?

"מבחינתי רגע שיא היה עם מטופל שהגיע לקליניקה מיואש מהחיים ומהכאבים, לאחר שניסה הרבה טיפולים והרופאים הציעו לו רק ניתוח. הוא הגיע לקליניקה מאוד סקפטי והחליט ללכת על זה ולהתחיל אצלינו טיפולים…לאחר מספר טיפולים הוא יצא מחדר המטפל עם דמעות בעיניים שפעם ראשונה מרגיש הקלה משמעותית!!! שלא האמין שזה אפשרי בכלל"

מהו החלום המקצועי שלך?

"החלום הוא להמשיך ולטפל באנשים ושהרבה מטופלים יאמינו ויבינו שיש שיטות מדהימות לא כירורגיות ולא פולשניות וללא כימיקלים וניתן לטפל בהם משמעותית"

נורית פוקס | צילום: יחסי ציבור לימור כרסנטי

גלית סוויסה- בעלת משתלת My Botanic  

בת 49, נשואה + 4, מצרופה.

איך הגעת לתחום העיסוק שלך?

"עבדתי בכלל כמורה לאנגלית, אך העסק של בעלי עמי התרחב ודרש המון נושאים לטיפול, כך שבהדרגה נכנסתי לעניינים וכיום אני אחראית על כל נושא הלוגיסטיקה, ייבוא והנהלת חשבונות

מהו סוד ההצלחה המקצועית שלך?

"מסירות וטוטאליות למה שאני עושה, אין אצלי פשרות ואני מאוד יסודית בכל מהלך בניהול, הן ברמת השירות והן ברמת תפעול מכירות, לעסקים ופרטיים"

תחזרי איתנו לרגע שיא בעיסוקך. איך הרגשת בו?

"רגעי שיא הם מבחינתי בתרומות גדולות שהוצאנו עבור חיילי מילואים. לאחרונה תרמנו 350 עציצי לאקי במבוק עבור לוחמי חטיבת הנח"ל 228 צפון, זה היה מרגש מאוד וזה המעט שניתן לעשות בתקופה כה קשה למדינה, למען החיילים שלנו"

מהו החלום המקצועי שלך?

"החלום המקצועי שלי הוא לפתח קונספטים חדשים ל-My Botanic שימשכו קהל חדש, עסקים וועדי עובדים. אני רוצה לראות את המקום ממשיך לפרוח ולשגשג, תרתי משמע"

גלית סוויסה | צילום: יחסי ציבור לימור כרסנטי

עינת תבור-גרשון – בעלת העסק "אמיליה- חוויה איטלקית"

בת 42, נשואה + 3, מחיפה.

איך הגעת לתחום העיסוק שלך?

"כשהכרתי את דביר, מי שלימים הפך להיות בעלי הוא היה זכיין של חנות גלידה. לאחר שנולד הבן שלנו החלטנו לפתוח גלידריה עם מותג שלנו ללא תלות באף אחד. בחופשת הלידה, דביר ביקש ממני שרק אעזור לו להקים ולפתוח את העסק ואז שאחזור להיות שכירה במקום בו עבדתי. וכך 'נשאבתי' לאמיליה"

מהו סוד ההצלחה המקצועית שלך?

"היכולת לשלב בין הכנת הגלידות, ניהול העסק, המשפחה. לדעת לתת ספייס ולדעת שכל אחד טוב במשהו אחר ולהשתדל לחלק את תחומי האחריות ביני ובין בעלי שיחד איתי בעסק הזה. כמובן, שחייבים לשים דגש גם על לתת שירות ללקוחות ולגרום להם להרגיש בבית"

תחזרי איתנו לרגע שיא בעיסוקך. איך הרגשת בו?

"יש אוספים של רגעים, כשלקוח אומר מילות תודה, כשהגעתי עם התינוקות שנולדו בכל פעם לאמיליה וממש עבדתי כשהם איתי במנשא. כשאנחנו מגיעים עם המטעמים שלנו לאירועים כמו בר/ת מצוות, אירועי חברה וכד'. כשהילדים שלי עומדים מאחורי הדלפק ומגישים גלידות ללקוחות"

מהו החלום המקצועי שלך?

"החלום המקצועי שלי הוא לדייק את העסק ככל הניתן. להמשיך להיות בית חם לכל הלקוחות שלנו"

עינת תבור-גרשון | צילום: יחסי ציבור לימור כרסנטי

קארן סבאג- יוצרת אמנות יהודית עכשווית

בת 50, גרושה + 1, מחיפה.

איך הגעת לתחום העיסוק שלך?

"הגעתי לעיסוק הזה בחסדי השם. בילדותי מאוד אהבתי את אבני החושן תמיד חיפשתי עיצובים מעניינים. לימים אמי נלקחה לבית עולמה בחג מתן תורה ביום שהביאה אותי לעולם. רק לאחר 8 שנים כאשר שוב שלושת התאריכים נפגשו, זכיתי להארה רוחנית עצומה בה הרגשתי דחף עצום ופרץ של יצירתיות ויצרתי 55 לוחות חושן בשבועיים. אבני החושן הקסומות בשילוב עורות טבעיים לתלייה"

מהו סוד ההצלחה המקצועית שלך?

"ההצלחה טמונה במקום שבו נמצא הלב. לא חשבתי על שום עניין מסחרי או היכן אשווק את האמנות… העסיק אותי רק דבר אחד, היצירה. להוציא את הביטוי הכי מדוייק למחשבות שלי"

תחזרי איתנו לרגע שיא בעיסוקך. איך הרגשת בו?

"ביום הולדת 50, בחג מתן תורה הפרטי ויום אזכרתה של אמי ז"ל, כל היצירות שלי עלו לאוויר באתר Aeheye.com וחשתי התרגשות וחיבור אל שורש עמוק שתמיד היה שם ורק חיכה לרגע המדוייק כדי לפרוץ, הכול מאת השם"

מהו החלום המקצועי שלך?

"החלום המקצועי שלי הוא לספר את הסיפור של העם היהודי המופלא, במיקוד מעמד הר סיני, בית המקדש ולבושו המיוחד של הכהן הגדול שנשא על ליבו את האורים והתומים"

קארן סבאג | צילום: יחסי ציבור לימור כרסנטי

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות