fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מה צופנת תשפ"א? הלכנו לשאול

שלי אלקובי מקרית אתא פרשה בפנינו את הקלפים, והרי התחזית: מה שהיה הוא בעיקר מה שיהיה. פריצת דרך בתחום הקורונה תתרחש רק באפריל והיא תגיע מישראל. ועוד משהו. יהיו עוד בחירות, ונחשו מי ייבחר?
"עשו חשבון נפש והיו טובים יותר". שלי אלקובי | צילום: דורון גולן
"עשו חשבון נפש והיו טובים יותר". שלי אלקובי | צילום: דורון גולן

שלי אלקובי מקרית אתא, 42, מתקשרת וקוראת בקלפי טארוט, אמא לשניים, גילתה את יכולותיה בגיל 13. היא מספרת: "סבתא שלי הייתה פותרת חלומות וקוראת בקפה, כך שקיבלתי את היכולות שלי ככל הנראה בירושה, זה לא משהו שלמדתי. יש לי לקוחות שאני מלווה 20 שנה, יש נעדרים שמצאתי, ילדים שהוצאתי ממעגל הסמים והחזרתי למוטב ומשפחות שהובלתי לשלום בית. אני לא רק חוזה עבר הווה ועתיד, אני מלווה אנשים חסומים אנרגטית ועוזרת להם לעמוד על הרגליים, זו השליחות שלי".

כמיטב המסורת, הלכו לאלקובי בניסיון לברר מה צופנת לנו השנה הקרובה, והרשו לנו לעשות לכם ספוילר: המצב לא הולך להשתנות.

כלכלה: התאוששות רק ביוני-יולי

אלקובי: "בהיבט הכלכלי, שנת 2021 היא שנה של התחלות חדשות, אך כולנו נסחוב איתנו מטען גדול מ-2020. בשנה הקרובה מדינת ישראל עדיין תהיה מצויה במשבר כלכלי ונפשי של האזרחים שלה. הכאוס הכלכלי יוביל לפיטורים נוספים, יהיו המון עסקים שייסגרו, יהיו הפגנות, גניבות, פריצות ואפילו רציחות. המצב הוא מעין תוהו ובוהו לקראת הניקיון החדש. רק בחודשים יוני-יולי נתחיל להתאושש מבחינה כלכלית ועסקים חדשים ייפתחו".

הקורונה: התפנית תגיע מישראל

אלקובי: "הקורונה לא הולכת לעזוב בקרוב ואנשים יצטרכו ללמוד לחיות איתה. הקורונה מציבה סטנדרטים חדשים מהרבה בחינות, מבחינת חיי המשפחה, מבחינת הלימוד ומבחינת ההתנהלות הכלכלית. אנשים לא יוכלו לחיות בפזרנות כפי שהתנהלו עד היום וכולם ייכנסו לפרופורציות. הקורונה מציפה את הקיים בכל בית ובית, ומעמידה במבחן את יחס האדם לחברו, לבני ביתו, וגם בינו ובין עצמו, דבר שיוביל לעלייה במספר המתגרשים בארץ. התפנית שלנו כמדינה תגיע בחודש אפריל. יהיה גילוי שקשור לקורונה שיגיע מישראל, גילוי שייתן מעצור למחלת הקורונה".

החורף: ניקיון כללי

אלקובי: "מחכה לנו חורף לא קל, לצערי יהיו מתים נוספים מהקורונה. אנשים יצטרכו לשמור על הקרובים שלהם וגם על עצמם ברמה מאוד גבוה. לא רק הקורונה תקשה עלינו את החורף הקרוב, גם הכלכלה תשפיע עלינו, זו קריסה טוטאלית כדי לבנות מחדש. ממש כמו תיבת נוח, יהיה ניקיון כללי לא רק אצלנו, אלא בכל העולם. כשאנחנו סוטים מדרך הישר בתור העם הנבחר, אנחנו מקבלים את המכות שלנו".

לדברי אלקובי, אחרי החורף הקשה, יחלו התאוששות ובנייה מחדש. "באפריל יתחיל המסע שלנו להתחלות חדשות, יהיה שינוי בעולם המשפט והענישה ותחל התאוששות כלכלית. אנשים יתחילו להסתכל פנימה ולעשות חשבון נפש".

אין מלחמה באופק ויהיו עוד בחירות

אלקובי: "אין לנו מלחמה באופק. תקרית ביטחונית יכולה לקרות רק לקראת 2022. המצב יישאר כפי שהיה בשנים האחרונות, ינסו לרגל אחרינו ואנחנו שוכחים לפעמים שהאויב שלנו הפך להיות משוכלל יותר, ולצערנו האויב מקבל עזרה מבפנים. ארצות הברית תעזור לנו מאוד ותמשיך לתת לנו גב. בשנה הקרובה יהיו בחירות, ונתניהו יישאר בשלטון. הפעם הוא יתאמץ להוכיח לעם למה מגיע לו להיות בשלטון".

ומסר לסיום

אלקובי: "עשו חשבון נפש והיו טובים יותר. אני מאחלת לכולם שנה טובה, שכל אחד יתבונן פנימה לתוך הנשמה. אני מאחלת שימתיקו את הדינים שלנו ויגזרו עלינו גזירות טובות. אני מאחלת שנחזור להיות העם המלוכד והתומך, לא רק בשעות מצוקה אלא באופן שוטף. שנחזור להיות בני אדם טובים יותר".

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות