fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ירדן אדרי: "באודישן חשבו שאני איזו בחורה 'שכונה' והם קיבלו ביצת הפתעה"

ירדן אדרי, מי שזכתה במקום השני בתוכנית הריאליטי "האח הגדול", משיקה מותג חדש לשיער ומדברת על השנה שעברה מאז שיצאה מהבית הכי מדובר במדינה. היא בונה את עצמה ומתכננת לנו מלא דברים חדשים
ירדן אדרי ליין חדש של בושם לשיער | צילום: אלכס ליפקין
ירדן אדרי ליין חדש של בושם לשיער | צילום: אלכס ליפקין

"אני אותנטית, יש לי דעה משלי ואני מהפריפריה"

עברה שנה מאז יצאה ירדן אדרי, 27, תושבת קרית מוצקין, מבית "האח הגדול" והיא עדיין מתארת את החוויה כמטורפת והכי טובה שעברה בחייה. "אני קוראת לתוכנית הזאת 'ניסוי חברתי בבני אדם'. בשנייה הכל משתנה, פעם אתה אוהב מישהו ואחרי כמה דקות אתה לא סובל אותו, אבל אתה לא יכול לברוח ממנו. זה שינה אותי. היום אני יודעת שאני חייבת לפתור בעיות ולא לברוח מהן. כי ממש כמו ב"אח הגדול" הן פשוט ירדפו אותי".

היא הייתה הבחורה עם הקוקו האייקוני, שלא הפסיקו לדבר עליו, כמה הוא מתוח ואיך לא כואב לה, אז אחרי שזכתה במקום השני אמרה, "כן זה כואב, אבל אני רגילה לזה הרבה שנים, עוד מתקופת הבלט".

היום אדרי, משיקה מותג בתחום השיער, תחום אליו הגיעה בעקבות שני אחיה החורגים, שמספרים מזה 20 שנה. המוצר הראשון בסדרה הוא בושם לשיער והיא מתכננת ליין מוצרים שקשורים בטיפוח השיער ולשיער פגום.

ירדן הבחורה עם הקוקו האייקוני | באדיבות אדרי
ירדן הבחורה עם הקוקו האייקוני | באדיבות אדרי

איך הגעת לתוכנית הכי מבוקשת בארץ?

"זה קרה בטעות. ניגשתי לאודישן בעונה של יורם זק לפני כמה שנים, עוד כשהייתי חיילת בצה"ל. התקבלתי והיה לי חוזה מוכן, בצה"ל לא נתנו לחיילים להשתתף ופסלו אותי. אמרתי לעצמי 'טוב, אני לפה לא חוזרת', אבל ידעתי שאעשה את זה באיזה שלב בחיים שלי וזה קרה פתאום בטעות, דרך מלהקת שפנתה אליי באינסטגרם. לא רציתי ללכת, הראש שלי היה עסוק בדברים אחרים ובטח לא בפרסום. חשבתי על מה זה ידרוש ממני ומה אמא שלי תגיד ומה שתי האחיות שלי, שגרות בחו"ל ומעדיפות חיים שקטים, יגידו".

למה את חושבת שבחרו דווקא בך?

"כי הגעתי עם שמלה מנומרת וכפכפים, עם קוקו מתוח והזרקות בפנים, חשבו שאני איזו בחורה 'שכונה' והם קיבלו ביצת הפתעה. אני חושבת שאני יודעת להנגיש את עצמי בצורה ממש טובה. אני וורבלית, מדברת בלי לעצור, יש בי משהו מאוד אותנטי, עממי ואני מגיעה מהפריפריה. מצד שני, אני לא טיפשה, יש לי מה לומר ואני חזקה. באודישן שאלו אותי מיליון שאלות כמו 'למה אני רוצה להיכנס' ו'למה אני מתאימה' ואני בכלל חשבתי על האוטו שאני צריכה לקחת מהמוסך".

לפני שנכנסה לתוכנית עבדה אדרי כמזכירה בחברת מחשבים. "עבדתי אצל זוג דתי פשוט וצנוע, שהם הקמע שלי. עשיתי גם כל מיני עבודות דוגמנות, אני עובדת עם סוכנות "עלית מודל" מגיל 14".

על החוויה ב"אח הגדול" היא מספרת שזו הייתה החוויה הכי טובה ומחשלת שעברה בחייה. "לא הייתי עושה אותה עם אף דייר אחר. מכל אחד למדתי משהו. זאת הייתה דינמיקה מטורפת. אי אפשר לברוח מאף אחד כי בדיוק פוגשים אותו בדרך לשירותים וחייבים לדבר איתו. היום אני יודעת איך להתמודד, לא לברוח, אם אני לא פותרת בעיות אני לא רגועה".

עם מי נשארת בקשר?

"עם אדם, אסיף, שירלי ואמלי יוצא לי לדבר אחת לחודש בערך, חוץ מאודליה שאיתה אני מדברת פעם ביום".

תקווה?

"גם איתה דיברתי פעם אחת, לא היינו חברות באח, אז טבעי שלא נהיה חברות עכשיו. אין בינינו שנאה כמו שאנשים רבים חושבים".

צפית בעונה שלך?

"לא צפיתי באף פרק. הגעתי הביתה, אמא שלי אמרה לי "הקלטתי לך את כל התוכניות", לקחתי את השלט ועשיתי 'מחק' על כל העונה. גם ברשת לא עניין אותי מה אומרים עליי, מה כותבים עליי, מי אוהב אותי, מי לא אוהב אותי, קיבלתי המון אהבה בחוץ ורציתי בסופו של דבר לזכור את זה מהמקום שלי ולא ממה שמראים לי. ובמאמר מוסגר, אם יצאתי כזאת אהובה, אז העריכה הייתה מעולה ותודה לעריכה".

את צופה בעונה הנוכחית?

"כן. יצא לי לראות הרבה מהעונה הזאת".

מה דעתך כצופה מהצד?

"הליהוק טוב מאוד, ההרכב פחות. אני חושבת שעונה של אנונימיים היא הרבה יותר מוצלחת מעונה של חצי חצי, כי למפורסמים יש מה להפסיד. אם היום אני אכנס לעונת VIP, למשל, יש לי מה להפסיד, לכן, אני לא אוציא מילה. העונה הזאת לא התרוממה מספיק בגלל זה, ולא משנה אם זה רמי ורד או יהודה יצחקוב, אין שיח מעניין, אין שיחה אינטלקטואלית חכמה, אין נושא חשוב שמניחים אותו על סדר היום וזה חסר".

את חושבת שרמי ורד הפסיד כשנכנס לאח?

"אני לא חושבת שהוא הפסיד. אני דווקא הייתי בעדו כל העונה עד הסיפור עם לינור. המונולוג הזה היה קשה לצפייה, אבל אין לי דעה על אף דייר בבית".

למי לדעתך מגיע לזכות?

"זהבה בן. היא עברה חיים קשים, שנים בתעשייה הזאת ואני מרגישה שלא מעריכים אותה מספיק. היא אישה חמה, טובה, רגישה, אין ראויה ממנה".

יש חיים אחרי "האח הגדול"

כשיצאה אדרי מהבית התקבלה באהבה בכל מקום. "קיבלו אותי ממש יפה, גם המפורסמים שלא הייתי חולמת לקבל מהם חתימה כשהייתי קטנה. גם העם חיבק אותי בכל מקום שהלכתי אליו. אך בסוף, כדי להישאר מפורסם אתה צריך לעבוד בזה. צריך להגיע להשקות, להמציא את עצמך מחדש, זאת עבודה של 24/7 ברשתות, אינסטגרם, ליחצן את עצמך".

 

אדרי עם הדוגמן אביב מנשה | צילום: אור גפן
אדרי עם הדוגמן אביב מנשה | צילום: אור גפן מסוכנות עלית מודל

למרות הכול נשארת בקרית מוצקין.

"נשארתי בקרית מוצקין כי המקום הזה שומר עליי וגם עושה לי את ההפרדה המאוד ברורה בין בית לעבודה. אם הייתי צריכה לעבוד בתל אביב וגם לגור שם הייתי עסוקה בדברים אחרים, בתל אביב קל ללכת לאיבוד".

היא יוצאת מדי בוקר בשעה 8:00 מביתה לכיוון תל אביב, עוברת ממספרה למספרה ובודקת שהלקוחות מרוצים, מפגישה לפגישה, גרפיקה למוצרים, יחסי ציבור וחוזרת לקריות לקראת 22:00 בלילה.

איך יצא שאת ונטלי דדון השקתן בושם לשיער במקביל?

"שתינו עבדנו על המוצר ויצא ששתינו הוצאנו מוצר דומה בהפרשים קצרים. התקשורת ניסתה לסכסך בינינו, אבל אנחנו מאוד מפרגנות אחת לשנייה וחברות. תחרות תמיד תהיה, אתה פשוט צריך להיות הכי טוב במה שאתה עושה ומפוקס ואני מאמינה בעצמי".

"אנחנו חברות טובות" ירדן עם נטלי דדון | באדיבות אדרי
"אנחנו חברות טובות" ירדן עם נטלי דדון | באדיבות אדרי

זוגיות יש?

"אין לי כרגע זמן לדייטים. אני עובדת סביב השעון. היה לי בן זוג מהמם, רועי ונונו, הבעלים של ג'מבו סטוק, יצאנו כמה חודשים, גרנו יחד בתל אביב, אני מאמינה שאחרי שהמותג שלי ימנף את עצמו אני אעבוד פחות ויהיה לי יותר זמן פנוי לזוגיות. בעתיד, בהחלט ארצה לצידי גבר חזק, דעתן, מכבד, מפנק ונהנתן".

הייתה שמועה על ירדן שועה?

"רק התכתבנו, לא היה בינינו משהו, הוא בחור מקסים".

מה את מתכננת לנו לטיפוח השיער?

"הקמתי חברת שיער שקרויה על שמי מותג חדש 'jordi hair' המוצר הראשון בסדרה הוא בושם לשיער. זאת המצאה של חברת קרסטס (Kerastase) הצרפתית ואנחנו עשינו לזה חידוש כאן בארץ. המוצרים הבאים בסדרה הם שמפו, מסכה לשיער והייר ספריי ללא שטיפה לשיער פגום".

מותג חדש jordihair | צילום: תומר לופסקו
מותג חדש jordihair | צילום: תומר לופסקו

איפה את רואה את עצמך בעוד שנה?

"אני מאוד מקווה שעם בן זוג ועם חברה שצומחת. יש לי חלומות לפרוץ לשוק הבינלאומי. אני מאחלת לעצמי לדעת לבשל כמו שצריך, כי אני אוהבת את המטבח".

 

10 דברים שאנחנו לא יודעים עלייך?

  1. אני בן אדם רגוע ושלו באופי שלי ואני אוהבת להיות בבית.
  2. צמחתי מתחום של בלט, שזה אומר עד כיתה י"א משמעת מטורפת עם אימונים אינטנסיביים של 4-5 פעמים בשבוע.
  3. אני לא מעשנת, לא שותה אלכוהול, לא סמים, מעולם לא ניסיתי וגם לא מעניין אותי לנסות.
  4. אני גרה באוטו. יש לי פן, בגדים, תחתונים וכל מה שצריך ברכב.
  5. מזה חמישה שבועות שאני לא נוסעת בשבת.
  6. אני קוראת ועונה לכל דבר ששולחים לי באינסטגרם. אנשים משתפים איתי בדברים כמו איך לצאת מהארון, מריבות עם ההורים, טיפים לעסק חדש וכדומה.
  7. אני אוהבת לטוס, זה הכיף שלי.
  8. אמא שלי, היא החברה הכי טובה שלי. יש ביננו קשר מיוחד. היא עומדת מאחוריי, תומכת בי ואני מספרת לה כל דבר.

 

אין כמו אמא | צילום: חיים כהן
אין כמו אמא | צילום: חיים כהן

לסיכום, היית נכנסת שוב לבית האח הגדול?

"שום סיכוי ובעד שום הון שבעולם".

 

 

למגזינים נוספים בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות