fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זליג אהרונוביץ מצא את אני העתידי שלו

איש התקשורת הצפוני, מגיש תוכנית הספורט "פליימייקר" ואת הפודקסט "הבן שלי יהיה כוכב", הוא מאמן מנטלי הנמנה על צוות המנטורים הבכיר של המאמן המנטלי הבינלאומי איתן עזריה, שהוביל בשבוע שעבר את סדנת הבוטיק הייחודית "אני העתידי"
צוות המאמנים הבכיר | צילום: אלון וקנין

ביום שישי שעבר התקבצו כ-60 איש כדי לחוות את "אֲנִי הָעֲתִידִי" – בסַדְנַת בּוּטִיק מַעֲשִׂית לְהַמְשָׁכַת השֶׁפַע לחיינו. מדובר באירוע יוצא דופן שנמשך 7+ שעות של אימון מנטלי ביום אחד​, בתהליך מרוכז ואישי לכל משתתף, במרחב אינטימי בהרצליה, בתמיכת מאמנים מנטליים, בוגרי התוכנית להכשרת מאמנים מנטליים של איתן עזריה, וצוות המנטורים הבכיר, ביניהם: גיל לבנוני, זליג אהרונוביץ, לילך גרינספין, חי אברהמי ואוראל גוטסמן.

זליג אהרונוביץ מוביל אחרים לגלות את האני העתידי שלהם | צילום: אלון וקנין

בין המשתתפים: מאמנים, מטפלים, מרצים, מנחי קבוצות ויועצים , בעלי עסקים, יזמים, אנשי שיווק ומכירות, מנהלים, מנכ״לים ומובילי צוותים, משפיעני רשת, בלוגרים, יוצרי תוכן, ספורטאים, יוצרים, אמנים וכמובן חברי מועדון "הביולוגיה של הווינרים VIP" ומאזיני הפודקאסט אותו יוצר, עורך ומגיש איתן עזריה.

איתן עזריה המאמן המנטלי הבינלאומי | צילום: אלון וקנין

המשתתפים בסדנא נהנו מאירוח VIP אינטימי בלופט מהמם ולאורך כל היום התכבדו בקפה, שתיה קלה ונשנושים, כשעל הדרך הם חווים העצמה אישית תוך שאילת שאלות, כמו: מהו היעוד שלי? השגתי דבר או שניים בחיי ומשהו תקוע, איך מטפסים לרמת התוצאות הבאה? למה הרבה פעמים אני עושה ועושה ולא רואה תוצאות חדשות? וכשכבר יש הישגים אני בשחיקה ועייפות ולפעמים ריקנות? איך מזיזים הצידה את הסחות הדעת המעצבנות של היומיום שמאיטות לי את ההתקדמות? איך מתמידים ומתגברים על המשברים בדרך למטרה הגדולה יותר? אין לי סבלנות, אני רוצה כבר תוצאות גדולות – מה אני לא עושה נכון?

איתן עזריה מפלרטט עם המשתתפים בסדנא | צילום: אלון וקנין

התשובות הגיעו לאחר שאיתן עזריה הוריד לפרקטיקה את הידע להמשכת השפע לחיינו, שלב אחר שלב, עם תרגילים, חוברת עבודה אישית, באופן המותאם לחייו של כל משתתף ומשתתפת, לטובת העשייה, המשפחה, הקריירה ומיקסום הפוטנציאל שלהם.

אז מה עוד היה בסדנה? פיתוח תודעת שפע לחיינו ותהליך מנטלי ייחודי בו המשתתפים למדו לכתוב את תמונת האני העתידי החדשה שלהם, להתחבר אליה ולהאמין בה. להגביר את ההשפעה שלהם בעולם. להסיר חסמי שפע בדרך תוצאות חדשות בחייהם. להתמודד נכון עם אתגרים יומיים. להעביר את תודעת השפע הלאה למשפחה, לזוגיות לעבודה.

זליג אהרונוביץ מוביל אחרים לגלות את האני העתידי שלהם | צילום: אלון וקנין

למעשה, המשתתפים קבלו סט כלים מעשי בחוברת אישית ו-7 שעות אימון מנטלי עם איתן עזריה וצוות המאמנים המנטליים הבכיר. בתכל'ס, העבודה בחלל המעוצב היתה לעבוד בקבוצה קטנות עם מאמנים צמודים שאפשרו תהליך עומק ייחודי וראשון מסוגו, בדרך אל הרמה הבאה של הגשמת הייעוד של המשתתפים.

אז אם גם לכם אחת השאלות הנ״ל עדיין לא פתורה בחייכם, אל דאגה. ממש בקרוב תיפתח סדנא נוספת באותו קונספט בתאריך 3.11 יום חמישי בין השעות 8:30-16:00, הרשמה מוקדמת באתר >> לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות