fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אני עושה כל מה שצריך תמורת 30 שקלים לשעת עבודה"

ואת זה אומר רן אברהם, הבעלים של רשת מכוני כושר, שרק לאחרונה, בגיל 46, הגשים חלום נוסף שלו: להיות מעצב שיער. ולחלומות, כידוע, אין מחיר. אז בין אימון לאימון תוכלו לפגוש אותו במספרה בקרית אתא
רן אברהם | צילום: דורון גולן
רן אברהם | צילום: דורון גולן

רן אברהם, 46, מגשים חלומות. גם אם לפעמים לוקח להם זמן להבשיל ולצאת לפועל, הוא אינו שוכח אותם. לאחר שהגשים חלום אחד להיות הבעלים של רשת מכוני הכושר SCOOP, הוא הגשים עוד חלום, ועכשיו הוא גם מעצב שיער.

במשך 10 שנים הוא היה שדר בתחנת הרדיו של קול ישראל בחיפה. "תמיד אמרו לי שיש לי קול רדיופוני. התחלתי בהנחיה של תצוגות אופנה ויום אחד, מי שהיה אז המנהל של התחנה, יוסי פישר, שמע אותי ולקח אותי לרדיו", הוא משחזר.

"היו לי לקוחות שהיה קשה להם לתפוס את השינוי שעשיתי. פתאום, רן אברהם מאמן הכושר הוא גם רן אברהם מעצב השיער. עד היום יש כאלו שקשה להם להבין מה אני עושה. היום אני מצליח להשפיע על אנשים"

כשנסגרה תחנת הרדיו, הקדיש אברהם את כל זמנו לתחום הספורט, הדריך בסדנאות והעביר אימונים אישיים וקורסים בחו"ל. כשהבשיל הרגע פתח את הסניף הראשון של הרשת בנווה שאנן ולאחריו פתח סניף נוסף בקרית חיים.

"אני אוהב ספורט ואוהב אנשים", אומר אברהם, נשוי ואב לשלושה. "קיבלתי את הזכות לקחת אנשים ולעזור להם לצאת מהבית ולעשות ספורט כחלק מאורח חיים בריא. כשמישהו מגיע בפעם הראשונה, אני מדבר איתו ונותן לו להבין שאפילו פעם אחת בשבוע של ספורט זה טוב, כי מפה זה רק יצמח. אני כבר אדע לנווט אותו למקום שהוא רוצה להגיע. כל מה שצריך זה רק את הרצון לעשות שינוי, להרגיש טוב ולחיות אורח חיים בריא".

אנשים רוצים להרגיש טוב עם עצמם

בשירותו הצבאי לקה אברהם בחירשות פתאומית באוזן ימין. "אמרו לי שייקח זמן עד שאחזור לעצמי, והיום אין לזה שום השפעה". לדבריו, המודעות לכושר עלתה בעידן הזה. "אנשים רוצים להרגיש טוב עם עצמם בלי קשר לגיל, ועובדה שיש לנו מתאמנים גם בגילאי 70 ו-80. הכי חשוב זה להתחבר לעצמך ולמרות שיש רגעים קשים לפעמים, אפשר רק להתחזק".

"אני אקים מקום שיהיו בו מכון כושר וסלון יופי". רן אברהם | צילום: דורון גולן
"אני אקים מקום שיהיו בו מכון כושר וסלון יופי". רן אברהם | צילום: דורון גולן

על החלומות שלו, אומר אברהם: "היו לי שניים. להיות מאמן כושר ולהיות מעצב שיער. החלום של עיצוב שיער נשאר במגירה במשך הרבה זמן, אבל תמיד היה ברקע. יום אחד קמתי ואמרתי לעצמי שאני חייב לעשות משהו עם החלום הזה ונרשמתי לבית ספר לספרות של נאוה קולאז'. אחרי הלימודים עברתי בין מספרות, דפקתי על דלתות וביקשתי עבודה בדיוק כמו כל ספר שמתחיל לעבוד. לא ביקשתי הנחות ולא ביקשתי טובות, אלא רק שייתנו לי הזדמנות".

ספר מתחיל

במקביל להיותו הבעלים של רשת מכוני הכושר, אברהם עובד כיום כספר במספרה בקרית אתא. "אני עושה כל מה שצריך תמורת 30 שקלים לשעת עבודה. אם צריך, אני גם מנקה את השירותים במספרה. אני צריך להדביק פער של 25 שנים, ואני עושה הכל כדי להיות הכי טוב שאני יכול. אני מאמין שחלומות מגשימים רק בעבודה קשה ואני מאמין בעבודה קשה".

"אני רוצה להקים מקום שמשלב את כל מה שאני אוהב לעשות. מקום שיהיו בו מכון כושר וסלון יופי. מקום שאנשים יוכלו לעשות בו כושר וטיפולי יופי. גם את זה אני אגשים"

סדר יומו של אברהם נע בין המספרה בקרית אתא ואימוני הכושר שהוא מעביר. "עכשיו, לפני שהאימון מתחיל אני מבקש מכל הנשים להראות לי את השיער שלהן ובודק מי צריכה לצבוע שורשים או לסדר קצוות", הוא צוחק.

הוא מודה שכשהתחיל לעצב שיער, היו מי שחשבו שמשהו מוזר עובר עליו. "הכי קשה היה בהתחלה. היו לי לקוחות שהיה קשה להם לתפוס את השינוי שעשיתי. פתאום, רן אברהם מאמן הכושר הוא גם רן אברהם מעצב השיער. עד היום יש כאלו שקשה להם להבין מה אני עושה. היום אני מצליח להשפיע על אנשים, לעזור להם לשנות גישה, לעצב את הגוף והבריאות ולעצב להם את השיער".

ויש לו עוד חלום. "אני רוצה להקים מקום שמשלב את כל מה שאני אוהב לעשות. מקום שיהיו בו מכון כושר וסלון יופי. מקום שאנשים יוכלו לעשות בו כושר וטיפולי יופי. גם את זה אני אגשים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות