fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לעולם לא מאוחר להגשים חלומות

רגעים מרגשים ביותר בבית אילדן בקרית מוצקין. הסרט "כיכר החלומות", בכיכובם של דיירי הבית, הוקרן בפרמיירה חגיגית. השחקנים צעדו על השטיח האדום
שחקניות על השטיח האדום | צילום: יח"צ
שחקניות על השטיח האדום | צילום: יח"צ

הוליווד זה כאן. התרגשות גדולה הייתה השבוע בבית בלב – בית אילדן בקרית מוצקין, לקראת הפרמיירה החגיגית של סרט "כיכר החלומות" בבימויו של תומר רוסו ובהשתתפות כוכבי הקולנוע החדשים, הלוא הם דיירי הבית מהחוג לדרמה. לאחר חודשים ארוכים של הכנות, אודישנים, חזרות, שיעורי כוריאוגרפיה, צילומים ועריכה, הגיע הרגע המרגש: הקרנת הבכורה לסרט בכיכובם.

הסרט "כיכר החלומות" מספר את סיפורו של איש מוזר ולא מוכר לדיירים המגיע לבית ומתחיל לקדוח בקירות. הקדיחות משפיעות על כל פעילויות הבית ועל שלוות הדיירים. איש לא יודע מיהו הקודח ומהי מטרתו, כשבסופו של יום מתגלה במרכז הלובי של הבית כיכר עם מזרקה מפוארת.

במיטב השמלות וחליפות הטוקסידו עלו עשרות דיירי הבית, כוכבי הסרט, על השטיח האדום וחגגו את הפרמיירה בקבלת פנים עם כיבוד עשיר. הכניסה לאולם נעשתה דרך שדרת הכוכבים עם שמות השחקנים ושטיח אדום.

מתרגשים בשדרת הכוכבים | צילום: יח"צ
מתרגשים בשדרת הכוכבים | צילום: יח"צ

גדי אלפסי, מנהל התרבות של בית אילדן, כמה מרגש.
"אני נרגש מאוד  לצפות ביחד עם הדיירים בתוצר הסופי של אחד הפרויקטים החשובים של דיירי הבית בשנה האחרונה, לאחר חודשים ארוכים של עבודה מאומצת של הדיירים ועבודת הכנה מקצועית של הבמאי תומר רוסו".

הדיירים התרגשו: "חלקנו עמדנו לראשונה מול מצלמה והגשמנו חלום ילדות. לעולם לא מאוחר להגשים חלומות".

הכנות אחרונות לקראת הפרמיירה. צפו בסרטון:

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות