fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מותג השוקולד הבינלאומי עושה עלייה לישראל

קבוצת טסה קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק של מותג השוקולד מהמובילים בעולם: ג'וני דודל. מה הייחודיות של השוקולד החדש? איפה ניתן להשיג אותו? ואלו טעמים חדשים ומפתיעים יש בו?
טעמים מפתיעים. שוקולד ג'וני דודל צילום: יח"צ

קבוצת טסה, המתמחה בייבוא ושיווק מותגי שוקולד וממתקים של מותגים בינלאומיים ובלעדיים מרחבי העולם, קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא  מותג השוקולד האיכותי מהמובילים בעולם: ג'וני דודל.

ג'וני דודל הוא מותג שוקולד איכותי המיוצר בהולנד, שנולד בשנת 2015 וקרוי על שם המייסד. בשנת 2016 זכה בפרס המוצר הקמעונאי הטוב ביותר וכיום נמכר בכל רחבי העולם כמוביל בשוק השוקולד האיכותי. המותג ידוע בטעם והאיכות שלו בעיקר בזכות התוספות המיוחדות שיש לשוקולד, כמו: פיסטוק, מרשמלו, קרם בורלה, פאדג' ועוד, המורגשות בכל ביס ונמצאות באחוזים גבוהים וחיתוכים עבים.

לג'וני דודל איכות מובחרת (מכיל שוקולד קוברטור איכותי וחמאת קקאו באחוזים גבוהים), חומרי גלם יוקרתיים ומראה חלק וחדשני. כמו כן, השוקולד של המותג עשוי מחומרי גלם איכותיים ביותר: סירופ מייפל מקנדה, קוקוס מאיטליה, ותוספות ייחודיות.

הייחודיות של טבלאות השוקולד טמון בתוספות הרבות והשונות שכל טבלה מכילה: שוקולד לבן עם חתיכות בטעם קרם ברולה, שוקולד חלב בטעם פונדו עם תוספות של מרשמלו ואגוזי לוז, שוקולד לבן עם זרעי דלעת וממרח פיסטוק בתוספת זרעי דלעת ופיסטוקים מקורמלים, שוקולד חלב עם פאדג' ובוטנים ממולחים ומקורמלים, שוקולד מריר עם חתיכות פאדג' מלוח, שוקולד חלב עם שברי פקאן קלויים בחמאה וסוכר מייפל, שוקולד חלב עם חתיכות תפוח-קינמון, ביסקוויט וצימוקים, שוקולד חלב עם אגוזים ובוטנים מקורמלים וממולחים, שוקולד חלב עם חתיכות פאדג' ובראוניז, שוקולד חלב עם תמרים בטעם חלת דבש, שוקולד חלב עם חתיכות פרלין שוקולד ואגוזי לוז מקורמלים.

כמו כן קבוצת טסה תשווק בישראל את את סדרת שוקולד האש טאג (בצורת #) המוצע בשלושה טעמים ייחודיים: שוקולד חלב עם חתיכות פאדג' ובראוניז, שוקולד חלב עם שברי פקאן קלויים בחמאה וסוכר מייפל, שוקולד לבן עם זרעי דלעת וממרח פיסטוק בתוספת זרעי דלעת ופיסטוקים מקורמלים. בנוסף, על אריזת המותג ניתן לכתוב ברכה אישית למקבל המתנה.

ג'וני דודל נחשב לאחד ממותגי השוקולדים האיכותיים בעולם ונמכר במעלה מ-8,000 חנויות ברחבי ארה"ב, בלגיה, דנמרק, גרמניה, אוסטריה, שוודיה ושוויץ.

כל מוצרי סדרת השוקולד של המותג ג'וני דודל ישווקו בישראל כוללת אריזות המכילות 150 גרם שוקולד, ב-11 טעמים שונים עם שילובים ייחודיים ובטווח מחירים החל מ-29.90 ש"ח ועד 37.90 ש"ח. הכשרות היא חלבית לאוכלי אבקת חלב נוכרי.

את מוצרי ג'וני דודל ניתן להשיג בישראל ברשת הבוטיק +Tasa, ברשת טסה – הבית של הממתקים, ברשת טיב טעם, קשת טעמים, סטופמרקט, סיטי מרקט וחנויות נבחרות.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות