fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לגרש את היובש, ללגום וודקה ולשחק עם דיסני

וגם: קופסאות הרטרו המקסימות והשימושיות של ויסוצקי

 

[highlight color="yellow"]הלאה, יובש[/highlight]
מי לא סבל בשבועיים האחרונים מהיובש המחריד ששורר במחוזותינו? בדיוק בשביל ימים כאלה מציעה חברת ד"ר פישר את סדרת מוצרי אפקטיב קר לטיפול בעור יבש. בהיצע: קרמים לגוף לעור רגיל-יבש, לעור יבש במיוחד, לעור יבש ומגורה ולעור יבש. גם הקרמים לידיים נחלקים לפי סוג העור. מוצרים מעולים והיפואלרגניים. 23-28 שקלים. ברשתות השיווק והפארם.

ד"ר פישר | צילום: יעל האן
ד"ר פישר | צילום: יעל האן

[highlight color="yellow"]פני חרסינה[/highlight]
חברת פרמייר ים המלח מציעה שני מוצרים משקמים לשיפור מראה עור הפנים: פילינג ג'ל וקרם לחות מזין. הפורמולה הייחודית של הפילינג מסלקת עודפי שומן ותורמת למראה עור בהיר, אחיד, זוהר ורענן (ניסינו, וזה נהדר). קרם הלחות מכיל שמנים ותמציות צמחים הנספגים במהירות ויוצרים מאגר של לחות להזנת העור. לדברי היצרנים, הוא אף מצמצם הופעת קמטוטים. 299 שקלים לכל מוצר. מחיר שני המוצרים כסט – 499 שקלים. בחנות פרמייר בעופר גרנד קניון חיפה.

פרמייר ים המלח | צילום: יח"צ
פרמייר ים המלח | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]הסתכלו על הקופסה[/highlight]
תודו שרק הקופסה המקסימה והשימושית הזו עושה חשק לקנות את התה של ויסוצקי. לרגל חגיגות 170 שנה לחברה, מציעה ויסוצקי, במהדורה מוגבלת, שקיקי תה באריזה מעוצבת ויוקרתית ובניחוח של פעם. השקיקים עצמם מכילים תה בחיתוך גדול, מה שמעניק טעם עמוק למשקה. לבחירתכם שני טעמים: ירוק נענע וירוק לימונית לואיזה. 19-23 שקלים. בכל רשתות השיווק.

ויסוצקי | צילום: שיק דיזיין
ויסוצקי | צילום: שיק דיזיין

[highlight color="yellow"]העור שלכם יגיד תודה[/highlight]
המדור כבר כתב יותר מפעם על מוצרי סדרת האובליפיחה של שביט. עתה משיקה מותג הטיפוח הישראלי המצוין, המבוסס על צמחי מרפא, קרם ידיים אורגני לטיפול אינטנסיבי ולהקלה מיידית על תחושת יובש, גירוי וחספוס של כפות הידיים. הקרם מכיל שמן אובליפיחה, שמן חוחובה, שמן רוז היפ, חמאת שיאה, אלוורה ואצה אדומה. הוא נספג היטב, וגם במקרים קיצוניים של יובש וסדקים הוא ומשפר משמעותית את מצב העור. נסו ותיהנו. המוצר לא נוסה על בעלי חיים. 25 שקלים ל-60 מ"ל. בסופר-פארם, בבתי מרקחת פרטיים ובחנויות טבע.

שביט | צילום: חן ברקוביץ
שביט | צילום: חן ברקוביץ

[highlight color="yellow"]חנוכה עם דיסני[/highlight]
מחפשים מה לקנות לילדים כדמי חנוכה? לרגל צאת הסרט "לשבור את הקרח 2", מציעה דיסני ישראל שלל צעצועים ומשחקים בהשראת הסרט. בהיצע: כדור הבדולח של אלזה, שבדומה לביצת ההפתעה, הילדים חושפים בהדרגה את הדמות מהסרט החבויה בו (60 שקלים); משחקי לגו של אנה ואלזה (149-599 שקלים); פאזלים של אנה ואלזה (50 שקלים); בובות פרווה רכות ונעימות של אנה, אלזה ואולף, איתן ניתן לשחק, לקשט את החדר, להתכרבל ולהירדם (החל מ-70 שקלים). ברשת הפיראט האדום יש מבצע: מטריית ילדים ממותגת במתנה בכל קנייה של צעצועי דיסני בסכום הגבוה מ-100 שקלים. בשופרסל מציעים מצעי מיטה לילדים עם הדמויות מהסרט (29-129 שקלים). את צעצועי "לשבור את הקרח" ניתן להשיג בחנויות הצעצועים.

בובות דיסני | צילום: יח"צ
בובות דיסני | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]מסקרה לשיער[/highlight]
מוצר חדש של שוורצקופף: מסקרה שמעניקה מענה יעיל, מיידי ונוח לכיסוי זמני של שיער לבן בעזרת מברשת מדויקת. פורמולת המסקרה מתייבשת במהירות ומשאירה תוצאת צבע הנראית אחידה וטבעית. חשוב לציין, כי מדובר בצבע שזמני שנשטף לאחר חפיפה אחת. להשיג בחמישה גוונים: חום כהה, חום בינוני, שחור, מהגוני ובלונד כהה. 60 שקלים.

שוורצקופף | צילום: יח"צ
שוורצקופף | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]קלאסה של וודקה[/highlight]
חדש בישראל: וודקה בלנקאיה של חברת "בלוגה גרופ", המבוססת על מרכיבים איכותיים שהם המפתח לוודקה קלאסית. המים מהם מיוצרת הוודקה נשאבים מבארות סיביריות בעומק כ-200 מטר, והסינון הייחודי עם פילטר פחם באורך של 13 מ' מעניק לוודקה איכות פרימיום וטעם אנין ומיוחד. 55 שקלים ל-700 מ"ל, 75 שקלים לליטר.

וודקה בלנקאיה | צילום: יח"צ
וודקה בלנקאיה | צילום: יח"צ

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות