fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כמעט נגעה בכתר

ליאור כהן, בת 18 וחצי מקרית אתא, הגיעה לשלב ארבע הסופיות בתחרות מלכת היופי של ישראל, אולם לא זכתה בשום תואר. היא לא מאוכזבת, מספרת על חוויה מדהימה, מפרגנת למלכה החדשה ומתכננת את השלב הבא: הגיוס לצה"ל בעוד שבועיים
"זו רק ההתחלה". ליאור כהן | צילום: איתן טל
"זו רק ההתחלה". ליאור כהן | צילום: איתן טל

ליאור כהן מקרית אתא, היפהפייה שניסתה לקטוף את כתר מלכת היופי והגיעה לשלב ארבע הסופיות, הגשימה חלום. בעוד שבועיים היא תתגייס לצה"ל ותתחיל פרק חדש בחייה. כהן, בת 18 וחצי, בתם הבכורה של מירי, מורה למתמטיקה, וברוך, מנהל עבודה ברפאל, ואחותם של איתי, 15, ונועם, 10.

"הייתי ילדה שתמיד אומרת את מה שהיא חושבת, אחת שמגשימה את כל החלומות שלה. תחרות מלכות היופי תמיד הייתה משהו שרציתי להגיע אליו, זה היה משהו חשוב לי. כשהגעתי לגיל שמותר להתחרות, פשוט הלכתי על זה", היא מספרת, "מגיל צעיר אני מאוד גבוהה, תמיד אהבתי איפור ואת הפוזות למצלמה".

כשהייתה ילדה, היא מספרת, הייתה לה פוביה חזקה מכלבים, אבל לאבא שלה היה פתרון יצירתי. "לא הייתי הולכת למקומות, שידעתי שיהיו שם כלבים. יום אחד אבא שלי החליט לאמץ כלב. בהתחלה כעסתי, פחדתי, אבל לאט-לאט התחברתי אליו והתחלתי לאהוב אותו. עם השנים, כשהתבגרתי התחלתי לאהוב בעלי חיים בכלל וכלבים בפרט, והיום אני ממש לא מפחדת מהם".

היא מתנשאת לגובה של 180 ס"מ, ולא תמיד אהבה את הגובה שלה. "הילדים היו צוחקים עלי ומעירים הערות. זה לא שעברתי חרם, אבל ברור שזה גרם לי להרגיש לא טוב עם עצמי. מהרגע שנכנסתי לתחום הדוגמנות הפכתי להיות הרבה יותר בטוחה בעצמי ובגובה שלי. הביטחון העצמי שלי עלה".

כהן סיימה את כיתה י"ב בבית הספר רוגוזין, 10 יחידות מחשבים וחמש יחידות בביולוגיה. תלמידה מצטיינת. תרצה ללמוד מחשבים ולהתברג בחברת הייטק.

"התחרות היא הדבר הכי גדול שעשיתי בחיים", היא אומרת, "התחלנו 3000 בנות ובכל פעם הפחיתו עוד ועוד בנות, עד שהגיעו לשלב שהיו צריכים לבחור 12. נשארנו 20 בנות. דיברנו בינינו ששמונה לא יעברו לנבחרת ולא ידענו מי תעבור. חיכיתי המון זמן לטלפון, ובדיוק כשהייתי בנסיעה, התקשרו להגיד לי שעברתי. התחלתי לצרוח באוטו. יכולתי לספר רק למשפחה ולחברים הקרובים. רק בשלב יותר מאוחר זה עלה לרשתות החברתיות ובאמת שכולם פרגנו, כל הקריה, כל הקריות, היו גאים בי והרגשתי תמיכה אינסופית".

בעוד שבועיים תתגייס לחיל המודיעין. ליאור כהן | צילום: איתן טל
בעוד שבועיים תתגייס לחיל המודיעין. ליאור כהן | צילום: איתן טל

תחילה לא סיפרה להוריה שנרשמה לתחרות. "ידעתי שהם מאוד ישמחו ויתרגשו, אבל לא רציתי שיתאכזבו. רק כשזה התקדם והגעתי לשלב שהייתי צריכה חתימות הורים, סיפרתי להם. הם ממש היו בעננים. יש לי שתי סבתות, סבתא רחל וסבתא סימה, שאני קשורה אליהן יותר אפילו ממה שאני קשורה להורים שלי. אני מספרת להן הכל. ההשתתפות שלי בתחרות מלכות היופי הייתה חלום של כל המשפחה בדיוק כמו שזה היה חלום שלי".

הנבחרת הסופית של מלכות היופי, וכהן בתוכה, עברה הרבה ימי צילום. הן הצטלמו לחברת אופטיקה, לחברת הלבשה ולחברת קוסמטיקה והאווירה הייתה טובה. "כל הבנות התחברנו מאוד בינינו, בכל ימי הצילומים לא הרגשנו בכלל בתחרות, הרגשנו חברות. זה היה הכי כיף בעולם".

לפני כשבועיים, בחרו השופטים את רביעיית הגמר שלהם. "זה היה יום של 12 בנות מול השופטים. היו לנו שיחות אישיות עם כל שופט, דגמנו בגד ים. יומיים-שלושה אחר כך הודיעו לנו. אני הייתי בבית, ופתאום צלצלה חברה מהתחרות וסיפרה שהודיעו לה שהיא לא עברה. לבסוף צלצלו אליי אמרו לי שאני בגמר".

ביום שלישי השבוע הכריזו על הזוכות בתואר מלכת היופי של ישראל ונערת ישראל. את תואר מלכת היופי קטפה סלע שרלין, 22, מבית יצחק ובתואר נערת ישראל זכתה אוליאנה פרידריך מכרמיאל. קצת קודם לכן התבשרה כהן שלא זכתה בשום תואר, אבל פניה כבר לכיוון הפרק הבא בחייה, שיתחיל בעוד כשבועיים כשתתגייס לחיל המודיעין.

"למרות שלא זכיתי באף תואר, לא הייתי מוותרת על החוויה להשתתף בתחרות. מאוד התבגרתי, הכרתי אנשים מדהימים, עבדתי עם האנשים הכי מובילים בתעשייה. אני מקווה שזה לא הסוף, זו רק ההתחלה. כמובן שזה קשה, כי הגעתי לרביעיית הגמר וכבר ראיתי את הניצחון בעיניים, אבל עם זאת, מהרגע הראשון שנכנסתי לתחרות, לקחתי בחשבון שיש מצב שלא אזכה, כי היו המון בנות ומתוך אלפים מה הסיכוי. אני רק בתחילת הדרך, מלכת היופי הזוכה היא בת 22. שרלין סלע מהממת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות