fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

48 שנים אחרי שהוקמה, הרשת הישראלית המוכרת מוסיפה מגן דוד לסמלה

בעקבות  מלחמת 'חרבות ברזל', מותג ההנעלה הישראלי 'גלי', שהוקם ב-1975, מעדכן את הלוגו ומשלב את סמלי מדינת ישראל וצבעי הדגל כחול/לבן   
הכי ישראלי. הלוגו החדש צילום: יח"צ

חברת גלי, מותג ההנעלה שהוקם בשנת 1975 כרשת הנעליים הראשונה והגדולה בישראל, לכל המשפחה, החליט בעקבות מלחמת "חרבות ברזל", לעדכן את הלוגו ולשלב בתוכו את סמלי מדינת ישראל ובצבעי הדגל כחול/לבן.

הלוגו הידוע והמוכר של גלי, שהיה עד כה בצבע ירוק, הוחלף ללוגו בצבעי כחול לבן המשלב עיטור של דגל ישראל המתנוסס בגאון. גם הסיסמא של המותג הוחלפה בימים אלו ברוח התקופה, תחת הכותרת: "צועדים יחד. אתכם ולמענכם". השימוש בלוגו החדש יעשה החל מהשבוע הקרוב ויעלה בכל ערוצי הדיגיטל, בפלטפורמות הפרסום השונות של גלי ובנקודות המכירה. השינוי הגיע כאות הזדהות ותמיכה בחיילי צה"ל, אנשי כוחות הביטחון ותושבי המדינה.

גנית אלון, סמנכ"לית שיווק וקמעונאות בקבוצת בריל, המפעילה את רשת גלי: "המותג גלי מזוהה עשרות שנים עם הערכים המתבססים על ישראליות. לאורך היסטוריה רבת שנים ליווה המותג את כוחות הביטחון וייצר נעליים עבור חיילים, חיילות וכוחות ההצלה. אנו מחוברים בשורשי הווייתנו לחברה הישראלית, בה נולד והוקם המותג שהפך לרשת הנעליים הראשונה בישראל. דורות שלמים של ילדים גדלו על נעלי גלי ונהנו מהם גם בבגרותם ובהגיעם לצבא הגנה לישראל. בנוסף לריענון ועדכון הלוגו, כל הנהלת גלי ועובדיה התגייסו להכנת משלוחים ותרומות מרוכזות של נעליים, גרביים, גופיות ותחתונים, עבור חיילי צה"ל, כוחות הביטחון ולתושבי עוטף  עזה והדרום, שפונו מביתם. החלפת הלוגו, כחלק ממערך התמיכה במדינה ובכוחותינו, בימי מלחמה קשים אלו היא אך טבעית".

חברת גלי הוקמה כאמור בשנת 1975, כמותג ישראלי איכותי בתחום ההנעלה והייתה לרשת הנעליים לכל המשפחה הראשונה בישראל. כיום רשת גלי נמצאת בבעלות קבוצת בריל והיא מונה 70 סניפים בכל רחבי הארץ.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות