fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תוספות שיער עושים אצל המומחים

במספרה היוקרתית והוותיקה של פרוספר אוחיון במרכז חורב בחיפה מציעים שורה של פתרונות בהתאמה אישית לנשים וגברים הסובלים מדלילות שיער, כשהתהליך מתבצע בדיסקרטיות מלאה בחדר פרטי ואינטימי. תוספות השיער עשויות שיער איכותי, 100 אחוז טבעי, וללקוחות מוענקים יחס אישי וחם, טיפול סופר מקצועי ואחריות על העבודה
תוספות שיער עושים אצל המומחים - פרוספר אוחיון | צילום: דין אוחיון

אצל כ-40 אחוז מהאוכלוסייה מתרחשת תופעה של דלילות שיער בגילאים שונים. מדובר בתופעה מטרידה בעלת השפעה על המראה החיצוני ועל הדימוי העצמי, שאנשים בדרך כלל ממעטים לדבר עליה. הסיבות לכך רבות ומגוונות והן יכולות לנבוע מבעיות רפואיות, נטילת תרופות, מתח נפשי, שינויים הורמונליים, גיל המעבר, גנטיקה ועוד.

לפני – אחרי | תוספות שיער עושים אצל המומחים – פרוספר אוחיון | צילום: דין אוחיון

לצד הטיפולים שמציעות הרפואה הקונבנציונלית והאלטרנטיבית, טיפולים שאין לזלזל בחשיבותם ובתועלתם, אך הם אורכים זמן ומצריכים לא מעט סבלנות, יש גם פתרונות אסתטיים מתקדמים, ובינינו, מי לא חולם על שיער בריא, מלא ושופע כאן ועכשיו?

במספרה הוותיקה והיוקרתית של פרוספר אוחיון במרכז חורב בחיפה, הפועלת זה 35 שנה, מציעים היום שורה של פתרונות לשיער דליל. הטיפול מתבצע בדיסקרטיות מלאה במחלקה ייעודית הממוקמת בחדר פרטי ואינטימי שהוקצה במיוחד לשם כך.

דין ופרוספר אוחיון | צילום: לוריאל פרופסיונל
תוספות שיער עושים אצל המומחים – פרוספר אוחיון | צילום: דין אוחיון

 

לייעוץ השאירו פרטים:

 

דין אוחיון, בנו של פרוספר, שלמד את רזי עיצוב השיער אצל שוקי זיקרי בתל אביב וצבר ניסיון רב הודות לעבודה לצד אביו זה 10 שנים, מסביר על הטיפולים שהמספרה מציעה בתחום הפתרונות לשיער דליל: "לשיער דליל יש היום פתרונות מגוונים של תוספות שיער בשיטות שונות ובהתאמה אישית. זה יכול להיעשות בהלחמה או בהדבקה וזה יכול להיעשות גם בשיטה חדשנית, הנקראת 'צמידי שיער',  שבה שוזרים קווצות שיער על חוט דק עם חרוזים. יש שיטה נוספת של יחידות שיער, שמיועדת לנשים בגילאי 50 פלוס, שסובלות בדרך כלל מדלילות שיער בחלק העליון של הפדחת. תוספות השיער האלה מתחברות באמצעות קליפסים קטנים, כך שהן ניתנות להסרה ולהחזרה בקלות גם בבית. ובנוסף אנו מציעים פתרונות ותוספות שיער לגברים הסובלים מהתקרחות, כל זה בצורה מקצועית ודיסקרטית אשר משיבה ללקוחות את תחושת הביטחון העצמי".

לפני – אחרי | תוספות שיער עושים אצל המומחים – פרוספר אוחיון | צילום: דין אוחיון
לפני – אחרי | פתרון לדלילות השיער – פרוספר אוחיון | צילום: דין אוחיון

 

הטיפול הביתי בשיער עם תוספת הוא כמו טיפול בשיער רגיל – חפיפה, מסכה ובייבוש בפן. מי שבוחרת באחת הטכניקות של הדבקה קבועה, צריכה אחת לחודשיים להגיע למספרה כדי לשחזר את ההדבקה ולחדשה.

לדברי דין, תחום תוספות השיער הוא לא חדש, ואביו, פרוספר, הוא מחלוצי התחום בארץ. מה שהשתנה בתחום בשנים האחרונות זו רק המודעות לנושא שהלכה וגברה, וכיום יותר ויותר נשים מבקשות להפוך את שיערן למלא ושופע באמצעות תוספות שיער. תוספות השיער המוצעות ללקוחות במספרה של פרוספר אוחיון עשויות שיער איכותי, 100 אחוז טבעי, כאשר לכל לקוחה מוענקים טיפול מסור, יחס אישי ואחריות על העבודה. בהקשר זה מציין דין, שהתחום לא פסח על גברים הסובלים מדלילות שיער, וגם להם ניתן במספרה מענה.

לפני ואחרי החלקת שיער אורגנית – פרוספר אוחיון | צילום: דין אוחיון

תחום נוסף שבו מתמחה המספרה הוא החלקות השיער. דין מרחיב: "אנחנו מבצעים החלקות לכל סוגי השיער. ההחלקות שלנו מבוססות על חומרים אורגניים באישור משרד הבריאות, והתוצאות הן נהדרות והלקוחות מרוצות. בעניין זה אני חייב לציין שהשוק מוצף בכל מיני סוגים של החלקות, אבל, כמדיניות, אנחנו לא מנסים החלקות אחרות. אנחנו משתמשים בחומרים איכותיים בלבד ונותנים ללקוחה אחריות מלאה. רוב ההחלקות נשמרות כחצי שנה, אולם זה משתנה בהתאם לסוג השיער. ככל שהשיער מקורזל יותר, צריך לחדש מוקדם יותר, בדרך כלל אחרי כארבעה חודשים. אצל אישה עם שיער פחות בעייתי, ההחלקה יכולה להחזיק אפילו עד כ-10 חודשים".

לפני – אחרי | תוספות שיער עושים אצל המומחים – פרוספר אוחיון | צילום: דין אוחיון

מעבר לתחום תוספות השיער וההחלקות, במספרת פרוספר אוחיון הוותיקה, המונה צוות של שבעה עובדים מסורים, מבצעים, כמובן, את כל טיפולי השיער השגרתיים: תספורות, תסרוקות, צבע וגוונים, ויש בה גם מחלקת קוסמטיקה, פדיקור ומניקור, כך שכל אישה יכולה לצאת משעריה מטופחת מכף רגל ועד ראש. למספרה, כאמור, מוניטין רב שנים, והיא נהנית מקהל לקוחות נאמן וגדול.

פרוספר אוחיון, חורב 15 חיפה (בקניון), טל': 04-8262996

למעבר לאתר >> לחצו כאן <<

פייסבוק: מספרת פרוספר אוחיון

אינסטגרם: p.o_hair_and_beauty

 

לייעוץ השאירו פרטים:

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות