fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קיבלו סקופ: קמפיין ראשון לכוכבי תכנית הריאליטי "פקין אקספרס"

התאומים מיטב ועילי הספרי, כוכבי תכנית הריאליטי "פקין אקספרס", זכו לקמפיין ראשון בקריירה ויובילו את הקולקציה החדשה לעונת אביב-קיץ 2024 של רשת "סקופ". איזו כוכבת רשת הם מחליפים וכמה הם יקבלו עבור הקמפיין?
קמפיין ראשון. מיטב ועילי הספרי צילום: יח"צ

כוכבי תכנית הריאליטי 'פקין אקספרס' מבית רשת 13, האחים התאומים: מיטב ועילי הספרי (23), קוטפים קמפיין ראשון ונבחרו כפרזנטורים של רשת SCOOP  לעונת אביב קיץ 2024. האחים ישלשלו יחד לכיסם 120 אלף ש"ח. במסגרת חתימה על החוזה צפויים מיטב ועילי להחליף את הדוגמנית וכוכבת הרשת אלה איילון, אשר שימשה בשנה האחרונה כפרזנטורית של המותג SCOOP.

מיטב הספרי (23), רווקה, מנהלת קמפיינים במשרד פרסום ועילי הספרי (23), רווק, יועץ פוליטי של ח"כ דני דנון וחבר תנועת הליכוד. התאומים מתגוררים בתל אביב והם חלק משלישייה שמתחזקים מערכת יחסים רעועה ובעייתית ולכן בחרו להגיע לתוכנית הטלוויזיה פקין אקספרס, ביחד, כנגד כל הסיכויים.

זהו הקמפיין הראשון של האחים התאומים, אשר צפוי לעלות לקראת חג פסח הקרוב, לרגל השקת הקולקציה החדשה, בתקציב הנאמד בכ–1.5 מיליון ש"ח, ויכלול בין היתר: תשדירי טלוויזיה בערוצי 12, 13 ו-14, שלטי חוצות, מודעות בעיתונים, קמפיין דיגיטלי רחב, פעילות ברשתות החברתיות ופרסום בנקודות המכירה.

רוני אינסאנז, מנכ"ל רשת SCOOP: "מבדיקות שערכנו עולה, כי האחים הספרי סומנו על ידי קהל הצופים כפייבוריטים של העונה הראשונה של "פקין אקספרס" – תכנית הדגל של ערוץ 13. בנוסף לכך, קהל הלקוחות שלנו מעדיף ומתחבר לאנשים אמיתיים. מיטב ועילי הופכים בימים אלה לכוכבי פרים טיים, ומדברים בצורה גלויה על הקשר המשפחתי הרעוע ביניהם, לכן הם מצליחים לזכות באהדת הקהל. אנו בטוחים שמהר מאוד יהפכו גם לכוכבי רשת עם מאות אלפי עוקבים".

האחים הספרי הגיבו על הקמפיין הראשון בחייהם: "הפניה מרשת SCOOP הפתיעה והחמיאה לנו מאוד. זוהי טבילת האש הראשונה שלנו כפרזנטורים של מותג אופנה ולכן אנו רואים בזה זכות גדולה. הכי מטורף זה שידוע בקרב כל המקורבים למיטב שהיא 'לקוחה הדוקה' של SCOOP, וחולה על נעליים".

רשת SCOOP, הנמצאת בבעלות אנשי העסקים רוני ופרדי אינסאנז, מונה 71 סניפים בפריסה ארצית. בעבר העסיקה הרשת פרזנטורים מובילים כמו: רותם סלע, דניאל גרינברג, אנה זק, הזמרת אודיה אזולאי, יאנה יוסף, דר זוזבסקי, רוסלנה רודינה, שגיא ביטבוקס, עומר ברזני ועוד.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות