fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לראשונה: רשת ביגה פותחת מרכז מבקרים

רשת ביגה הכריזה על הקמת מרכז מבקרים ראשון לקהל הרחב במפעל פסטה ביגה. מרכז המבקרים החדש, שהושקעו בו כ-2 מיליון ש"ח, יכלול סיורים קולינריים, סדנאות, מסעדת פסטה ביגה, חנות מפעל ומעדניה
גלעד אלמוג, השף איתי שפיגל, יאיר מלכה וניר אדרי צילום: אסף לוי

רשת קפה ביגה, חגגה לאחרונה את השקת התפריט החדש לשנת 2024, עם קונספט ייחודי: תפריט המורכב ממנות שף בהשראת מסעדות הביסטרו הטובות בעולם, במחירים משתלמים ושווים לכל נפש.

האירוע נערך בסניף הדגל של ביגה, בקניון איילון ברמת גן, וכלל קוקטייל חגיגי וחשיפת המנות החדשות על ידי השף הראשי של הרשת: איתי שפיגל, שהעניק לאורחים הסבר על השילובים הקולינריים.

יאיר מלכה, גלעד אלמוג, ניר אדרי ורן בן דוד, מבעלי רשת ביגה פתחו את האירוע ואמרו: "השנה אנחנו מביאים לצרכן הישראלי בשורה אמיתית, תפריט הכולל מנות פרימיום, עם נגיעות עיצוביות ומתוחכמות המשלבות טעמים הלקוחים ממטבח אסייתי, תוך התייחסות למחירים, המשתלמים לכל כיס".

כמו כן, בעלי ביגה הפתיעו את האורחים כשחשפו לראשונה שבקרוב יפתח מרכז מבקרים בהשקעה של כ-2 מיליון ש"ח, עבור הקהל הרחב, במפעל פסטה ביגה הממוקם באזור התעשייה חיפה. המרכז יכלול סיורים קולינריים, סדנאות המיועדות לילדים ומבוגרים, מסעדת פסטה ביגה, חנות מפעל עם ומעדנייה שתשווק את מגוון המוצרים: פסטות, רביולי, רטבים, ממרחים לפסטה ועוד, במחירים מיוחדים של חנות מפעל.

לדברי הבעלים: "החזון בפתיחת מרכז המבקרים החדש להיות מרכז אירוח הראשון מסוגו בישראל, בדומה למרכזי ביקור באיטליה, הנותן במה רחבה לעולם הפסטה. הרעיון הוא לחשוף את מגוון המוצרים, כולל פסטות ללא גלוטן, המהווים היום אחוז לא מבוטל מהמכירות בישראל".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות