fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף גברים: יוצאים לפגרה עם ניצחון

הפועל קרית אתא אירחה במוצאי שבת את מ.ס עילבון באולם בגן הרצל וניצחה 3:1 במשחק שכלל יכולת משכנעת במערכה השלישית ומהפך עם המון אופי במערכה הרביעית
התעלו מעל עילבון בדרך לניצחון. שחקני קרית אתא | צילום: הפועל קרית אתא
התעלו מעל עילבון בדרך לניצחון. שחקני קרית אתא | צילום: הפועל קרית אתא

הפועל קרית אתא יוצאת לפגרת החורף מעודדת ואופטימית לקראת ההמשך בעקבות הניצחון במוצאי השבת האחרונה 3:1 על מ.ס עילבון באולם בגן הרצל. קרית אתא השיגה את ניצחונה הגדול ביותר העונה בליגת העל מול עילבון שעדיין במקום הרביעי בליגה.

בשורות קרית אתא כיכבו: איליה גולדרין עם 20 נקודות (2 אייסים) לצד 15 של ולדימיר ורטלקו ו-13 של ג'ורג' נסייר. ארטיום מלומוד חסם שש פעמים בדרך לתשע נקודות.

אבי הולצמן, מאמן קרית אתא אמר בסיום המשחק: "הגענו למשחק כשכולם יודעים שאנחנו נמצאים בפרשת דרכים – אם אנחנו מפסידים, מידרדרים לקבוצות התחתית, ואם מנצחים עולים על דרך חדשה, כשהמטרה לסיים את העונה במקום החמישי או השישי. השחקנים הפגינו נחישות ורוח קרב, ידעו לצאת ממצבים אבודים ולבסוף ניצחנו 3:1. במערכה הרביעית והאחרונה עילבון הובילה 24:21 ולבסוף הם הפסידו 26:24. אנחנו יוצאים לפגרה של שלושה שבועות. נמשיך לעבוד חזק, הקבוצה בכיוון חיובי משתפרת ממשחק למשחק. אני גאה בשחקנים שלי".

הקפטן של קרית אתא ישראל רחום הוסיף: "היה משחק מותח. שתי הקבוצות יריבות מהעבר, והוכחנו את עצמנו היום".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות