fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: ניצחון דרמטי למוצקין

במשחק עם המון אופי ורוח לחימה ידעה מכבי מוצקין להיחלץ מפיגור דו ספרתי, לנצח 75:73 ולחזור עם ניצחון חשוב על אליצור אשקלון
סל ניצחון חשוב, תום מעיין | צילום: אברהם אליעזר פורקוש
סל ניצחון חשוב, תום מעיין | צילום: אברהם אליעזר פורקוש

אתמול, שלישי, יצאה מכבי קרית מוצקין למשחק חוץ מול אליצור אשקלון, כאשר שתי הקבוצות במאזן זהה לחלוטין. מוצקין במשחק עם המון אופי ורוח לחימה ידעה להיחלץ מפיגור דו ספרתי, לנצח 75:73 ולחזור עם ניצחון חשוב. אמין סטיבנס שוב בלט מעל כולם ותום מעיין גנב את ההצגה עם סל הניצחון.

הרבע הראשון החל באיבוד ביניים של הצהובים עם שלשה מהירה של אשקלון, כאשר הם עולים ליתרון 7:2, אך בשל קליעות שדה של סטיבנס, איבוד כדור של אשקלון ועבירה על לורנס המשחק נשאר שקול, ומוצקין אף עלתה ליתרון 8:7. הרבע נמשך באותה המתכונת, כאשר שתי הקבוצות רודפות האחת אחריי השנייה, ואף אחת מהן לא מצליחה לברוח ליתרון משמעותי. 22:21 למוצקין בסיום הרבע הראשון.

הרבע השני נפתח עם שתי שלשות מהירות של גל טסלר וניב אוזן שהעלו את הקבוצה ממוצקין ליתרון 28:21. לאחר מכן מאמן אשקלון החליט לקחת פסק זמן, שלאחריו שלשה נוספת של ניב אוזן הובילה את מוצקין לבריחה קלה של 31:23, שלוש דקות מתחילת הרבע. אלא שאז אשקלון צמצמה את הפער בזכות ריצה שהוביל פול דלייני לתוצאה 31:30. 23 שניות לסיום הרבע אשקלון הובילה בחמש נקודות. כאשר התוצאה עמדה על 43:38 מאמן הקבוצה רועי פרל לקח פסק זמן, עבירה מהירה על ניב אוזן ושתי קליעות עונשין טובות מצמצמות ל-40:43. שש שניות לסיום הרבע, גם מאמן אשקלון לוקח פסק זמן, אך אף אחת מהקבוצות לא קולעת, והקבוצות יורדות למחצית בתוצאה 40:43 לאשקלון.

הרבע השלישי היה רבע פחות טוב של מוצקין, כאשר היא קולעת 12 נקודות בלבד. הרבע נפתח בצורה לא מוצלחת במיוחד עבור מוצקין כאשר אשקלון מצליחה לייצר רצף של 11 נקודות לעומת מוצקין שלא מצליחה להשיב בריצה משלה. 5 דקות מתחילת הרבע, לוח התוצאות עמד על 52:41 לאשקלון. המגמה נמשכה, כאשר בסיום הרבע השלישי 62:52 לאשקלון.

הרבע האחרון היה ענק עבור הקבוצה ממוצקין, כאשר היא קולעת 23 נקודות לעומת 11 של אשקלון. הרבע הרביעי נפתח בשש נקודות של הקבוצה ממוצקין וצמצום פער הנקודות לכדי ארבע נקודות בלבד, אלא שאז דודו שמריז קלע שלשה שהגדילה את הפער לשבע נקודות, ארבי דקות מתחילת הרבע. מוצקין לא מוותרת וממשיכה להילחם ולצמצם את הפער, כשהשעון עומד על 1:51 לסיום המשחק והיא נמצאת רק שלוש נקודות מאחור. ריבאונד טוב של סטיבנס מעמיד את התוצאה על 72:71. עבירה של אלון ספיר שולחת את סטיבנס לקו שמדייק וכופה שווין 73:73, 38 שניות לסיום המשחק. 17 שניות לסיום המשחק חטיפה של מטלון ודיוק של תום מעיין בחדירה לסל מעלים את הקבוצה מהקריות ליתרון ולניצחון של 75:73.

קלעו למוצקין: אמין סטיבנס – 29 נקודות, 9 רב; ניב אוזן – 15 נקודות; גל טסלר – 10 נקודות, 6 אס; תום מעיין – 7 נקודות; לורנס אקפריגין – 6 נקודות; נועם מטלון –  5 נקודות; רום קורנליוס – 3 נקודות. כמו כן שותפו גיא פרבר ועומר שושני.

תום מעיין, שקלע את סל הניצחון הדרמטי, אמר בסיום המשחק: "אני שמח על הניצחון באשקלון, במשחק שהיה לנו חשוב מאוד. טוב שמצאנו את הדרך לנצח. כל שחקן ידע לתת את הפעולה הנכונה ולהתעלות בזמן המתאים, באמת פשוט קבוצה של גברים אחד אחד. יש לנו עוד הרבה עבודה ובמה להשתפר, בואו לעודד ולתמוך, אנחנו עושים את המאמצים להחזיר בחוויית משחק, וכמה שיותר ניצחונות! יאללה מוצקין!".

רועי פרל, מאמן הקבוצה אמר בסיום המשחק: "אנחנו הרבה זמן מנסים לשפר את עניין האופי שלנו במצבי פיגור, ואני מאוד-מאוד גאה בעבודה הקשה של השחקנים ברמה המנטלית. היה קל מאוד להתפרק במשחק הזה אבל לא ויתרנו. אני מאוד מאוד שמח שבמלחמה קשה ניצחנו את המשחק. מגיעה מילה טובה לשחקנים על הדרך בה שמרנו על קבוצה שקולעת 87 בממוצע על 73 נקודות בלבד. הניצחון הוא מאוד מאוד חשוב בקרבות הכניסה לפלייאוף, יחד עם זאת בשבוע הבא יש לנו משחק לא פחות חשוב . וצריכים להתכונן למלחמה ולשמור על הבית במשחק הזה. פנינו קדימה"

סייע בהכנת הכתבה: אלמוג גרוסמן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות