fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל מכבי חיפה: ניצחון עם אופי

למכבי חיפה הכי הגיע לנצח בבלומפילד, ולו רק בגלל בזבוזי הזמן המגוחכים של הפועל תל אביב * מכבי חיפה העונה היא לא מכבי של העונות הקודמות * מחזיקים אצבעות לקראת יום ראשון
המגן הימני הטוב ביותר בארץ. מאבוקה | צילום: אדריאן הרבשטיין
המגן הימני הטוב ביותר בארץ. מאבוקה | צילום: אדריאן הרבשטיין

תחליטו מי נופל
אי אפשר שלא להתחיל במחזה האבסורדי שראינו במחצית השנייה בבלומפילד. בכל מהלך, שניים או שלושה שחקנים של הפועל תל אביב נפלו ביחד על הקרקע בתצוגת משחק שהייתה מזכה אותם במועמדות לאוסקר. אי אפשר להאשים את הפועל תל אביב שהסתגרה כדי להוציא נקודה, אבל זה לחלוטין לא כדורגל. השופט הוסיף שש דקות למחצית השנייה? בפעם הראשונה ששופט יוסיף 15 דקות, אולי נפסיק לראות מחזות כאלה.

אווירה נפלאה, סיומת יותר
יותר מ-7000 האוהדים הירוקים שהגיעו לבלומפילד יצרו למכבי הרגשה ביתית כמעט כרגיל בליגה שלנו וראו את עפרי ארד פותח במקומו של עיאד חבשי שירד לנוח. המחצית הראשונה הייתה חלשה כמעט כרגיל אצל מכבי ובלבול. אמנם מכבי הייתה טובה יותר, אבל הפועל תל אביב ניצלה מצב נייח להבקיע ויכלה לרדת להפסקה ב-0:2 אלמלא ארסנט מאבוקה.

אם יש מגיע בכדורגל
המגן הקמרוני של מכבי הוא כבר מזמן המגן הימני הטוב ביותר בארץ, אבל ביום שני השבוע לא רק שהוא הציל בצורה פשוט הרואית את הכדור מהקו, אחרי שעמרי אלטמן כבר עבר את ג'וש כהן, אלא שבנוסף לבעיטה הרגילה שלו באגף ימין, הוא גם זכה להבקיע שער ניצחון יוצא מהכלל בדקה ה-92. מאבוקה מבשל הרבה יחסית למגן בליגה שלנו, אבל לא ממש מרבה להבקיע, כך שהשער שלו הגיע בדיוק בזמן.

כל הסיבות לחייך. בלבול | צילום: אדריאן הרבשטיין
כל הסיבות לחייך. בלבול | צילום: אדריאן הרבשטיין

מכבי, שבדרך כלל מנומנמת במחצית הראשונה, פתחה בסערה את המחצית השנייה, חזיזה השווה, ושער של רוקאביצה נפסל על ידי ה-VAR בטענה לנגיעת יד של נטע לביא בתחילת המהלך. מכאן ראינו רק קבוצה אחת על המגרש, כשנטע לביא מפגין משחק מצוין וזוכה בכל המאבקים במרכז המגרש. בלבול זרק למערכה את עוואד ואת שועה, שלא עשה יותר מדי, אבל שחקנים גדולים לא חייבים לגעת בכדור כדי לייצר מהלכים מבריקים.

שני קהלים גדולים, משחק צמרת חם, נשאר לנו לבקש רק דבר אחד. ניצחון ירוק. ביום ראשון בשעה 20:15 הר הגעש הירוק ימלא את סמי עופר

שועה פתח רגליים לכדור שאשכנזי שלח לכיוון אגף ימין, איפשר למאבוקה לקבל אותו לשטח במצב נוח לבעיטה, והקמרוני של מכבי הבקיע שער דרמטי ומוצדק בדקה שתי דקות בתוספת הזמן, שער ששלח את אוהדי מכבי חזרה הביתה מאושרים, ואת הקבוצה בחזרה למקום השני.

סופר מנטליות
מרקו בלבול אולי יכול להכין את מכבי טוב יותר, אבל עם דבר אחד אי אפשר להתווכח. הקבוצה בירוק סיגלה לעצמה מנטליות מנצחת, ובעזרת מאמן כושר מצוין, לא מפסיקה לרוץ עד הרגע האחרון. שער הניצחון אתמול, שהושג מול יריב מותש לחלוטין היה השער השביעי שמכבי הבקיעה אחרי הדקה ה-75, וזה בתשעה מחזורים. נתון שמעיד על העובדה שמכבי לא נבהלת מפיגור ולא נבהלת אם הדברים לא הולכים מהרגע הראשון. הקרדיט הולך לבלבול, שעד עכשיו מראה יכולת מרשימה של עמידה בלחץ האדיר שיש במכבי חיפה.

אש וגופרית בסמי עופר
אחד הדברים המהנים ביותר לאוהדי כדורגל הוא להגיע למגרש מפוצץ לחלוטין. ביום ראשון הקרוב אנחנו הולכים למשחק שאני בספק אם יישארו אליו כרטיסים עוד לפני שהטור הזה יפורסם. בית"ר ירושלים מגיעה בכושר מצוין ובמומנטום חיובי אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, ונדמה שרוני לוי הצליח לייצב שם את הקבוצה ולהחזיר לעניינים את עלי מוחמד.

מכבי חיפה, לעומת זאת, רושמת ארבעה ניצחונות בחמשת משחקיה האחרונים, ומגיעה גם היא במורל גבוה מאוד אחרי הניצחון בשני האחרון.

שני קהלים גדולים, משחק צמרת חם, נשאר לנו לבקש רק דבר אחד. ניצחון ירוק.

ביום ראשון בשעה 20:15 הר הגעש הירוק ימלא את סמי עופר.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות