fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגה א' צפון: מנצחים בלבד

סוף שבוע מעולה עבר על הקבוצות מהקריות * קרית אתא הביסה את אסי גלבוע בחוץ ודילגה סוף-סוף מעל הקו האדום * רובי שפירא ניצחה בטבריה * צור שלום ניצחה את מגדול העמק
חזק בתמונת העלייה. הפועל רובי שפירא | צילום: הפועל רובי שפירא
חזק בתמונת העלייה. הפועל רובי שפירא | צילום: הפועל רובי שפירא

מעל הקו האדום: קרב התחתית בין מכבי קרית אתא לאסי גלבוע הסתיים בדריסה של קרית אתא שניצחה בתוצאה 6:2, עלתה מעל הקו האדום והותירה את המארחת מהגלבוע במקום האחרון.
קרית אתא נהנתה מיום נפלא של חלוצה דור מלכה שכבש שלושער; סארי חאג' יחיא, הרכש הטרי, היה ביום נפלא לא פחות כשסיפק צמד שערים, ויוחאי כהן, הקפטן, כבש גם הוא מהנקודה הלבנה. מנגד, סולטאן זועבי ותומר שריקי צימקו לזכותה של אסי גלבוע, ששקועה עמוק במקום האחרון.
בקרית אתא יכולים להיות מעודדים מהניצחון ומההעפלה מעל הקו האדום בזכות הפרש שערים טוב יותר מהפועל דבוריה.
קבוצה של מאני טיים: הפועל רובי שפירא ניצחה בחוץ את עירוני טבריה 3:2. זהו משחק שני ברציפות שבו רובי שפירא מותירה את אוהדיה עם ציפורניים כסוסות וניצחון חשוב בדקות הסיום של המשחק, ניצחון שמותיר אותה במקום השלישי וחזק בתמונת העלייה. מנגד, עירוני טבריה רושמת הפסד מאכזב שמותיר אותה קרוב לקו האדום. כפיר בן דוד ואיציק דנן הובילו את טבריה ליתרון כפול כבר במחצית הראשונה, אך הרחקה של לואהב כיאל נתנה לרובי שפירא יתרון מספרי על המגרש, שאותו ניצל אוסאמה שעבאן, על מנת לכבוש שלושער גדול, כשהאחרון נכבש בדקה ה-90.
מקום טוב באמצע: מכבי צור שלום ניצחה את הפועל מגדל העמק 2:1. צור שלום אמנם הפסידה במשחק הבית במחזור הקודם, אך הפעם השכילה לשמור על שלוש הנקודות בביתה העונה, המגרש בקרית אתא, עם ניצחון חשוב שהעלה אותה מקום אחד במעלה הטבלה (9).
ווליד דרוויש ובר שמש כבשו לזכותה של צור שלום. אופק מלול מנגד רק צימק מהנקודה הלבנה, שתי דקות לסיום המשחק. בצור שלום יכולים להיות מעודדים מהנקודות ונראה שהעונה סוף-סוף הם יבלו במקום טוב במרכז הטבלה ולא יסתבכו במאבקי התחתית הסבוכים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות