fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יועץ התקשורת החדש של לשכת עורכי הדין במחוז

לתפקיד מונה יבגני זרובינסקי, הבעלים של משרד פרסום וייעוץ אסטרטגי, שעוסק בתקשורת ודיגיטל מגיל 17 והפך בשנים האחרונות לדמות מוכרת בישראל בזכות הרשתות החברתיות
יבגני זרובינסקי | צילום: עצמי
יבגני זרובינסקי | צילום: עצמי

יבגני זרובינסקי, הבעלים של משרד "זרובינסקי פרסום וייעוץ אסטרטגי", מונה ליועץ התקשורת של לשכת עורכי הדין מחוז חיפה. בנוסף, משרדו ילווה את הפעילות הדיגיטלית של הלשכה במחוז חיפה.
יותר מ-9000 עורכי דין – מחדרה ועד מעלות – חברים במחוז חיפה של לשכת עורכי הדין, שעורך באופן קבוע כנסים, השתלמויות ומשמש להם בית בנושאים הקשורים בעיסוקם וכן בהגנה על ענייניהם המקצועיים: אתיקה מקצועית, ענייני ביטוח ועזרה הדדית.
עו"ד תמי אולמן, יו"ר ועד לשכת עורכי הדין מחוז חיפה, מסרה: "שמחים על שיתוף הפעולה שנועד לסייע לגבש ולנהל את פעילות התקשורת וההסברה במרחב התקשורתי המגוון, כחלק מהאסטרטגיה להנגיש לציבור עורכי הדין ולציבור הרחב בכלל את כלל המידע, השירותים והפעילות של לשכת עורכי הדין מחוז חיפה".
זרובינסקי: "יש לתת דגש לפעילויות החיוביות הרבות של הלשכה ולתרומתה לציבור עורכי הדין ולציבור בכלל. קיימת חשיבות לליווי תקשורתי ודיגיטלי חכם ויצירתי של הפעילות השוטפת של הלשכה במחוז חיפה. אני מודה ליו"ר לשכת עורכי הדין מחוז חיפה, עו"ד תמי אולמן, וחברי הוועד על האמון". חשבתם שזהו? טעיתם.
זרובינסקי, 34, שעוסק בתקשורת ודיגיטל מגיל 17, הפך בשנים האחרונות לדמות מוכרת בישראל בזכות הרשתות החברתיות. הוא נבחר בעבר לאיש השנה ברשת על ידי רדיו תל אביב, רדיו חיפה, עכבר העיר, רדיו גלי ישראל, רדיו דרום, ערוץ 9 ועוד. בשנה שעבר נבחר לאחד מ-100 המשפיעים בישראל על ידי TheMarker ועל ידי ארגון הדיגיטל הישראלי. עם לקוחות משרדו נמנים עיריות, קניוני עזריאלי, מליסרון, נמל חיפה, רשת ויקטורי, רשת אייס ועוד. בנוסף זרובינסקי משמש גם יועץ אסטרטגי לאישים פוליטיים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות