fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכוניות עלו באש. החשד: הצתה וסחיטת דמי חסות

בידי המשטרה עדויות המעלות חשד, כי השריפה שפרצה הלילה במגרש מכוניות בשדרות ההסתדרות מקורה בהצתה. המשטרה בודקת קשר לאירועים קודמים של הצתות דומות
חשד להצתה במגרש מכוניות בשדרות ההסתדרות. צילום: דוברות כיבוי הצלה

לפחות חמש מכוניות עלו הלילה באש במגרש למכירת מכוניות, טרייד קאר, בשדרות ההסתדרות. מחומר החקירה עולה חשד מבוסס כי מדובר בהצתה.
הלילה, שני, מעט לפני השעה שתיים לפנות בוקר, התקבלה הודעה במוקד כבאות והצלה על שריפה במגרש למכירת מכוניות בשדרות ההסתדרות במפרץ חיפה. חמישה צוותי כיבוי, בפיקודו של רשף ברק סילם, הגיעו למקום והבחינו ב"לפיד אש" בלב מגרש המכוניות. לוחמי האש פרשו במהירות זרנוקים ובאמצעות קצף לכיבוי אש כיבו לא פחות מחמישה כלי רכב פרטיים בהם אחזה האש.

מכבים מכוניות שעלו באש. צילום: דוברות כבאות והצלה

חוקר דליקות של כבאות והצלה של מחוז חוף קבע, כי ישנו חשד סביר להצתה במקום והממצאים הועברו למשטרה. בידי המשטרה עדויות ראשוניות שנאספו בשטח וכן סרטוני אבטחה, מהם עולה חדש מבוסס כי מדובר בהצתה. יצוין, כי גם בשנה החולפת אירעו מקרי הצתה של מגרשי מכוניות, בתי עסק ומכוניות פרטיות כחלק מניסיון של גורמים עברייניים לסחוט דמי חסות וגביית הלוואות בשוק האפור. אחד מכיווני החקירה הנחקרים כעת הוא כי גם במקרה זה מדובר בסחיטת דמי חסות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות