fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חני גרינברג מונתה למנכ"לית תיכון קרית חיים

תחליף את אילן וקנין. שלושה מועמדים שניגשו למכרז לא ענו על דרישותיו. גרינברג עצמה לא ניגשה למכרז
קורונה בתיכון קרית חיים. בית ההספר נסגר ליומיים | צילום: דורון גולן
קורונה בתיכון קרית חיים. בית ההספר נסגר ליומיים | צילום: דורון גולן

רק היום, שלישי, 6 באוגוסט 2019, שלושה שבועות לפני פתיחת שנת הלימודים תש"ף, אושר רשמית, כי חני גרינברג מונתה לתפקיד מנכ"לית תיכון קרית חיים. גרינברג, תושבת קרית חיים, ניהלה עד לאחרונה את חטיבת הביניים עירוני א' בחיפה. ל"בלינקר" נודע, כי גרינברג מונתה לתפקיד לאחר ששלושה מועמדים שניגשו למכרז, לא ענו על דרישותיו. היא עצמה לא ניגשה למכרז.

יצוין, כי "בלינקר" פנה לעיריית חיפה בשאלת מינוי המנכ"ל החדש לתיכון קרית חיים כבר לפני 10 ימים, אך רק היום התקבלה התייחסות העירייה.

מהעירייה נמסר: "חני גרינברג, מנהלת חטיבת הביניים לשעבר בבית הספר עירוני א', מונתה לתפקיד מנכ"לית תיכון קרית חיים. בחירתה נעשתה בעצה אחת עם משרד החינוך לאחר שבמכרז לא נמצא אדם מתאים לניהול התיכון".

חני גרינברג | צילום: עיריית חיפה
חני גרינברג | צילום: עיריית חיפה

מחזיקת תיק החינוך בעיריית חיפה, סיגל ציוני: "חני גרינברג היא מנהלת ותיקה ומנוסה, שמאחוריה הישגים מצוינים, שכיבדו את מערכת החינוך העירונית החיפאית לאורך שנים. גרינברג מכירה היטב את צורכי המרחב הקהילתי בקרית חיים ואנו סמוכים ובטוחים, כי תמשיך להוביל בהצלחה את התנופה וההישגים החינוכיים, החברתיים והקהילתיים של תיכון קרית חיים יחד עם התלמידים, הצוות החינוכי וקהילת בית הספר".

יצוין, כי אילן וקנין, מי שניהל את התיכון עד לאחרונה, עזב לטובת ראשות מינהל החינוך בעיריית נהריה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות