fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תהיתם פעם מה קורה כשאתם מעורבים בתאונת דרכים ויש נפגעים? | ראיון אישי – וידאו

תהיתם פעם מה קורה כשאתם מעורבים בתאונת דרכים ויש נפגעים? | חגית יצחק מראיינת בתוכנית חוק TV את סופי גרניט, עורכת הדין לתעבורה וראש תחום בפרקליטות מחוז חיפה לשעבר | הריאיון המצולם והבלעדי - בהמשך הכתבה..
חגית יצחק מראיינת בתוכנית חוק TV את סופי גרניט, עורכת הדין לתעבורה וראש תחום בפרקליטות מחוז חיפה לשעבר | צילום: מאצ'פוינט תקשורת שיווקית

הצטרפו לתוכנית הראיונות 'חוק TV' שבו חגית יצחק מראיינת את סופי גרניט, עורכת דין בולטת בתחום התעבורה וראש תחום בפרקליטות מחוז חיפה לשעבר.

בראיון, עורכת הדין סופי גרניט מסבירה על ההתמודדות עם עבירות תנועה, במיוחד תאונות שבהן יש נפגעים. היא חולקת את המומחיות שלה לגבי מה לעשות וממה להימנע כאשר מתמודדים עם מצב כזה. כולנו יודעים כמה חשוב להיות מוכנים במצבים אלה, אז אל תפספסו את הזדמנות הפז הזו לקבל ידע ותובנות יקרות ערך ישירות ממומחית כמו סופי גרניט.

צפו בראיון הבלעדי וקבלו טיפים מרכזיים לטיפול בתאונות דרכים. וזכרו, ידע הוא כוח, ועל ידי הכרת החוקים, תוכלו להבטיח את שלומם של עצמכם ושל אחרים בדרכים.

צפו:

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות