fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

14 שנות מאסר לתושב הקריות שאנס בת 12

הנאשם הורשע באונס של בת 12 שכתוצאה מכך היא נכנסה להריון וכן בתקיפת אחותה בת ה-9
פגיעה מינית בקטינה | צילום: אילוסטרציה shutterstock
פגיעה מינית בקטינה | צילום: אילוסטרציה shutterstock

תושב הקריות, 54, נשלח ל-14 שנות מאסר לאחר שבית המשפט העליון החמיר את העונש שנגזר עליו בבית המשפט המחוזי בחיפה. הפרשה נחשפה בחודש יולי 2018 עת הוגש נגדו כתב אישום על שאנס את הבת של חברתו לחיים דאז.

המקרה המזעזע התגלה לאחר שהקטינה סבלה מכאבי בטן, בחילות והקאות, ובהמשך לכך פנתה מספר פעמים לרופא הילדים אשר טיפל בה. בהמשך לתלונותיה, נערכה לקטינה בדיקת אולטרסאונד בבטן, בה נצפה רחם מוגדל ובתוכו עובר, והיא הופנתה למיון בית החולם ושם עברה ניתוח, בו בוצעה גרידת שאיבה תוך הוצאת חומר הריוני ונקבע כי היא בחודש השני להריונה. הבדיקות שנעשו הוכיחו כי הנאשם הוא אבי העובר.

המשפט התנהל בדלתיים סגורות והנאשם הודה במסגרת עיסקת טיעון כי אנס את הקטינה בזמן שהם שהו לבדם בדירה. כמו כן הוא הודה שנהג באלימות כלפי בת ה־12 ואחותה בת ה-9. הוא היכה אותן בידיו ובחגורה וגרם להן חבלות.

הדיונים התנהלו בבית המשפט המחוזי בחיפה שגזר על הנאשם 11 שנות מאסר ותשלום פיצויים של 130 אלף שקלים לקטינה. הפרקליטות פנתה לבית המשפט העליון וערערה על גזר הדין בטענה כי הוא נעדר מסר של הרתעה כלפי מי שפוגע מינית בקטינים.

בית המשפט העליון קיבל את הערעור של הפרקליטות וגזר על הנאשם עוד שלוש שנות מאסר בנוסף לעונש שנגזר עליו בבית המשפט המחוזי. בסך הכל אמור הנאשם לרצות עונש של 14 שנות מאסר.

 

 

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות