fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תקציבי פיתוח במיליוני שקלים בקרית ביאליק

ועדת הכספים בעיריית קרית ביאליק אישרה את תקציבי הפיתוח לשורה של מוסדות חינוך, טיילת, פארק, סלילת כביש ומדרכות ופיתוח בית העלמין
בית העלמין צור שלום בקרית ביאליק. צילום: דוברות העירייה

ועדת הכספים של עיריית קרית ביאליק בראשות עו"ד אדווה בלמס, אישרה בישיבתה האחרונה את תקציבי הפיתוח בתחומים השונים במיליוני שקלים.

בין השאר אושרו שיפוצי קיץ של מוסדות החינוך בהיקף של כשני מיליון שקלים, תקציב לפיתוח שטח ציבורי פתוח ברחוב אשל וטיילת מנחם בגין על סך 350 אלף שקלים, בפיתוח נופי יושקע סכום של 300 אלף שקלים, עבור הקמת פאמפטראק לאופניים יושקעו 600 אלף שקלים.

בשדרוג תשתיות ברחוב י.ל. פרץ יושקעו 720 אלף שקלים. בנוסף לכך יתבצעו עבודות סלילת הכביש ברחוב זינגר בעלות של 230 אלף שקלים, בחידוש מדרכות ברחוב דליה יושקעו 150 אלף שקלים והפיכתם של הכבישים לחד סיטרים ברחובות דן ומנשה תעלה 330 אלף שקלים.

כמו כן, החליטה ועדת הכספים להגדיל את תקציב עבודות פיתוח בבית העלמין הוותיק בשכונת צור שלום ב – 250 אלף שקלים. כפי שפורסם לראשונה בהד הקריות, ישונה מיקום כניסה הראשית לבית העלמין ויוכשר מגרש חנייה במקום. אולם השינוי המעניין ביותר הינו שתילה של שורה צפופה של עצים גבוהים אשר יהוו מעין מחסום ויזואלי בין בית העלמין לשכונת נאות אפק שחלק מבתיה צופים היישר את בית העלמין.

ראש העירייה אלי דוקורסקי: "גם בשנה החולפת, בתקופת משבר הקורונה, אנו לא עוצרים לרגע וממשיכים בעבודות הפיתוח בכל השכונות הוותיקות של העיר".

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות