fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כתב אישום נגד תושב קרית אתא: תקף את בת זוגו בנסיבות מחמירות

כתב האישום שהוגש הבוקר מגולל שורה של מעשי אלימות של הנאשם בבת זוגו שכתוצאה מהם נגרמו לאישה כוויות קשות בפניה. בית המשפט הורה על איסור פרסום על כל פרט שעלול לחשוף את זהות האישה והנאשם
אלימות במשפחה | צילום: אילוסטרציה
אלימות במשפחה | צילום: אילוסטרציה

פרקליטות מחוז חיפה הגישה הבוקר, שני, לבית משפט השלום בקריות כתב אישום נגד תושב קרית אתא, 27, בגין תקיפת בת זוגו בנסיבות מחמירות, מעשי פזיזות ורשלנות, איומים, הפרת הוראה חוקית והיזק בזדון.

מעובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות ע"ד ארנון בהרב, עולה, כי הנאשם והמתלוננת הם בני זוג מאורסים המתגוררים בדירה באזור הקריות, יחד עם בנה הקטין של האישה ממערכת יחסים קודמת. ב-18 במאי ילדה המתלוננת את בתם המשותפת בבית החולים ולמחרת היום חזרה המתלוננת מבית החולים אל ביתם.

יומיים לאחר מכן, בסמוך לשעה 01:00 אחר חצות, בהיותם בדירה, פרץ ויכוח בין הנאשם ובת זוגו. במהלך הוויכוח השליך הנאשם על רצפת הסלון שני בקבוקי בירה שנשברו והשליך לעבר גופה של בת זוגו אפר פחמים שהיה במנגל בחצר.

בהמשך, העלתה האישה לפייסבוק תמונות המתעדות את עצמה ואת הדירה, ואלו הועברו למוקד של משטרת ישראל. בעקבות הדיווח הגיעו שוטרים אל הדירה, והנאשם עוכב על ידם בתחנת משטרת זבולון, ובהמשך אף נעצר.

יום למחרת שוחרר הנאשם ממעצר בערבות ובתנאים מגבילים, לפיהם עליו להימצא במעצר בית מלא. אלא שבהמשך אותו היום, הפר הנאשם את התנאים והגיע אל דירתם המשותפת. באותה העת ישבה האישה בסלון הדירה וניקתה את ציפורניה באמצעות אצטון ולאחר מכן מרחה לק על ציפורניה, כשבקבוק האצטון היה מונח על השולחן בסמוך אליה כשפייתו פתוחה.

ואז האש התלקחה

בשלב זה, כך כתב האישום, נכנס הנאשם אל הדירה ובין השניים התפתח ויכוח על רקע טענתו שהוא הורחק מהדירה לילה קודם לכן בעקבות תלונתה למשטרה. במהלך הוויכוח, שוב שבר הנאשם חפצים בדירה וכינה את בת זוגו "זונה". בתגובה, אמרה האישה לנאשם כי תלך עם גבר אחר, ואז איים עליה הנאשם, כי אם היא תלך עם גבר אחר הוא יהרוג אותה ובעט בשולחן שלידו ישבה האישה. כתוצאה מכך ניתז אצטון לעבר האישה ולעבר הסיגריה שהחזיקה בידה. אש התקלחה ופגעה בפניה, בצווארה, בבית החזה שלה ובשיערה.

הנאשם הוביל את המתלוננת אל המקלחת, כיבה את האש וברח מן הדירה. האישה נפגעה קשות מכוויות בפניה.

בכתב האישום נטען, כי כתוצאה ממעשיו של הנאשם, נגרמו לאישה כוויות בדרגה 2 באוזן שמאל, בלחי שמאל, בגבה שמאל, בלחי ימין, בקצה האף, בשפתיים ובצוואר שמאל. חרף הצורך באשפוז סירבה האישה לעשות כן ועזבה את בית החולים על דעת עצמה.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בית המשפט הורה על איסור פרסום על כל פרט שעלול לחשוף את זהות האישה והנאשם.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות