fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בוטלה הרשעה של תושב הקריות שירק על אשתו ואמר לה: "יש לך מזל שעל רצח יושבים בכלא"

פרקליטו של הנאשם טען כי לא הייתה תקיפה פיזית. בית המשפט ביטל את ההרשעה של הנאשם והטיל עליו 140 שעות לטובת הציבור ופיקוח של קצין מבחן למשך שנה
אלימות (צילום אילוסטרציה )
(צילום אילוסטרציה: פאנתרמדיה )

אלימות במשפחה: בית משפט השלום קריות ביטל את הרשעתו של תושב הקריות, 35, שהואשם כי תקף את אשתו. בית המשפט החליט לבטל את ההרשעה לאחר שהגיע למסקנה שאין בה תועלת לציבור.

הנאשם הודה בעובדות כתב האישום המתוקן, ממנו עולה, כי לפני כשנתיים תקף את אשתו. הוא הואשם כי ירק עליה בעודה מחזיקה בידיה את בנם שהיה אז בן שישה חודשים. לאחר מכן הוא איים עלי ואמר לה: "יש לך מזל שעל רצח יושבים בכלא, אחרת הייתי עושה לעולם את הטובה הזאת וכבר לא היית כאן. הלוואי שתמותי".

עו"ד אביעד חייט
עו"ד אביעד חייט | צילום: עצמי

בפני בית המשפט הוצגו שלושה תסקירים הנוגעים לנאשם, שיוצג על ידי עו"ד אביעד חייט.

במהלך הטיעונים לעונש ציין עו"ד חייט, כי האירוע נבע ממצב קיצון של בני הזוג וכי לא הייתה תקיפה פיזית. הוא ציין, כי בני הזוג נמצאים בהליכי גירושים וכי האישה אמרה שאיננה חוששת מבעלה. הנאשם עצמו השתתף בטיפול לפתרון מצבים במערכת יחסים זוגית, הביע חרטה וביקש מבית המשפט להמשיך בטיפול על מנת לחלוק מניסיונו עם אחרים.

בפסק הדין ציין השופט יוסי טורס: "מבלי להקל ראש בחומרת העבירות, סבור אני כי הנזק הצפוי לנאשם בשל הרשעתו, תוך הבאה בחשבון של סיכוי התרחשותו, אינו עומד ביחס ישר לתועלת החברתית בהרשעתו".

השופט פסק על ביטול ההרשעה והטיל על הנאשם ביצוע 140 שעות לטובת הציבור ופיקוח קצין מבחן למשך שנה.

חדשות נוספות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות