fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תלמידי חטיבת הביניים דגן בקרית חיים יסיימו מחר את הבידוד

משרד החינוך פרסם היום הנחיות מסודרות לקראת חזרה לשגרת הלימודים מחר. בהנחיותיו ממליץ המשרד לקיים שיח מקדים עם המורים לקראת החזרה של התלמידים לבית הספר
מערך בדיקות הקורונה מתרחב
מערך בדיקות הקורונה מתרחב | צילום: shutterstock

בצל בהלת הקורונה בארץ ובעולם: תלמידי חטיבת הביניים דגן בקרית חיים יסיימו מחר, רביעי, את הבידוד וישובו לבית הספר ביום חמישי.

תיכון קרית חיים
חטיבת ביניים דגן (צילום: הילה מלמד)

משרד החינוך פרסם היום, שלישי, דף הנחיות מסודר למנהלי חטיבת הביניים דגן בקרית חיים ושני בתי ספר בארץ, לקראת סיום הבידוד של התלמידים ועובדי ההוראה.

מדובר בכ-100 תלמידים מארבע כיתות שכבת ט' בחטיבת הביניים דגן, שהיו בטיול במצדה בעת שטיילה באתר המשלחת מדרום קוריאה.
בהנחיותיו מציין המשרד, כי תלמידי חטיבת הביניים דגן ואנשי הצוות, שהשלימו את יתרת 14 ימי הבידוד הביתי ללא תסמינים, יכולים לשוב למוסד החינוכי ללא צורך באישור רפואי. מומלץ לכולם לשמור על היגיינה, לשטוף ידיים עם מים וסבון, לכסות את הפה והאף בעת שיעול/עיטוש. אם לא מישהו חש שלא בטוב, שיישאר בבית.

בהנחיות מומלץ לקיים שיח מקדים עם המורים לקראת החזרה של התלמידים לבית הספר, במטרה לעבד את החוויה של הצוות החינוכי. חשוב להקפיד ולברר מי מהתלמידים לא הגיע למוסד החינוכי ולברר את סיבת ההיעדרות. במקרים בהם תלמידים נמנעו מלבוא עקב חשש, יש לעודד אותם ואת הוריהם להגיע ולעבד את החוויה יחד עם כולם.

להנחיות משרד הבריאות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות