fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תיק טוב: הפרויקט החדש שיעניק ילקוטי בית ספר לכל תלמיד    

רשת קניוני עופר נרתמה לפעילות חברתית שבה ילדים יוכלו לתרום את תיקי בית הספר שלהם, שנמצאים במצב טוב ושמיש, עבור ילדים ממשפחות מעוטות יכולת. היכן ניתן למסור את התיקים? כיצד אפשר לקבל תיק? באלו קניונים הפעילות מתקיימת? התשובות, בכתבה הבאה
כוכב הרשת לאון שניידרובסקי עם בנות שתרמו את תיקיהן צילום: ניר דדון

רשת קניוני עופר נרתמת לפעילות חברתית לקראת החזרה לבית הספר: "תיק טוב", במסגרתו יוצבו ב–17  קניונים הנמנים על קניוני הרשת ברחבי הארץ, עמדות מסירה מעוצבות של ילקוטים ותיקים, אשר יימסרו כתרומה לילדים ממשפחות מעוטות יכולת.

העמדות יוצבו למשך 10 ימים, החל מה-2 ביולי עד ה-11 ביולי, וניתן יהיה לתרום כל תיק בית ספר במצב שמיש וטוב בעמדת המסירה.

הפעילות תיערך בשיתוף עמותת "תיק לכל תלמיד" ועמותת דרימרס אשר יאספו, ימיינו ויחלקו את אלפי הילקוטים בכל רחבי הארץ לילדים מכל הגילאים.

לרגל המהלך וכדי לתרום להצלחתו ולהגברת המודעות, תערוך רשת קניוני עופר קמפיין חברתי רחב, בתקציב הנאמד בכ-400 אלף ₪, במטרה לגייס את ילדי ישראל ומשפחותיהם לתרום תיקים לילדים שידם אינה משגת.

הקמפיין יעלה תחת הסיססמא: TIK_TOV #, בכיכובה של השחקנית עדי אשכנזי, והוא יכלול בין היתר: תכניות טלוויזיה, פרסום ברדיו, פרסום בנכסים הדיגיטליים של קניוני עופר, ברשתות החברתיות, באפליקציה, פרסומות בקולנוע, פרסום על גבי מסכים בקניוניום ופעילות טיקטוקרים שיעלו את המהלך כאתגר. במסגרת זו, הם בוחרים תיק גב שלהם שלא בשימוש ומתעדים את דרכם עם התיק לעמדות המסירה. הטיקטוקרים יתקשרו את המהלך בעמודיהם הפרטיים תחת ההאשטאג TIK_TOV #. בנוסף, הטיקטוקרים המובילים יגיעו לקניונים ויצטלמו עם הילדים המוסרים תיקים בעמדות המסירה בקניונים.

כדי לעודד עוד ועוד ילדים להשתתף בפרויקט, תיערך פעילות בקניונים עצמם: הילד/ה שתורם תיק יצלם את תהליך המסירה בשילוב סאונד מקורי של קמפיין ה TIK_TOV וכך ישתלבו באתגר ה #TIK_TOV בטיק טוק.

טלי בראל, מנהלת השיווק של קניוני עופר: "פרויקט TIK_TOV שמקודם זו השנה השנייה בקניוני עופר, הוא הזדמנות נהדרת להביא לידי ביטוי את הערכים שלנו כארגון בפעילות למען החברה. אנו שמחים וגאים לקדם ולתמוך בפרויקט המאפשר להורים ולילדים בציבור הרחב לקחת חלק במעגל התרומה לקהילה".

שי קליין, מנכ"ל עמותת תיק לכל תלמיד : "כילד, גיליתי על בשרי שילקוט חדש, כלי כתיבה וציוד חזרה לבית הספר, הם לא נחלת הכלל. היום, כמנכ"ל עמותת תיק לכל ילד, אני זוכה לקחת חלק בפעילות משמעותית שיודעת לחלק עשרות אלפי תיקים וציוד חזרה לבית הספר, במיוחד לילדים שידם אינם משגת. השנה יותר מתמיד, כשאנו עדים לכך שיוקר המחייה משפיע על משפחות רבות בישראל, יש לנו את היכולת לשנות את מצבם של עשרות אלפי ילדים, את עתידם ואת המצב החברתי והאישי שלהם".

הקניונים המשתתפים בפעילות:  קניון עופר נהריה, עופר סנטר – נוף גליל, עופר הקריון – קריות, עופר גרנד קניון – חיפה,  חוצות המפרץ, עופר לב חדרה,  עופר השרון – נתניה, עופר מרום – רמת גן,  עופר הגבעה – גבעת שמואל,  עופר הקניון הגדול – פתח תקווה, עופר סירקין פ"ת, עופר קניותר – נס ציונה, עופר בילו סנטר,  עופר קניון רחובות, עופר אדומים במעלה אדומים, קניון הראל, עופר גרנד קניון – באר שבע.

 

לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות