fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב קרית חיים מואשם בריסוס צלבי קרס

פרקליטות מחוז חיפה הגישה נגדו כתב אישום שבו נטען כי הוא גם השחית עשרות קברים והטריד מינית
צלב קרס בחזית גן ילדים בקרית חיים | צילום: פרטי
צלב קרס בחזית גן ילדים בקרית חיים | צילום: פרטי

תושב קרית חיים, 35, מואשם בשורה של עבירות בהן עלבון דת, הטרדה מינית ואיומים. הוא צייר צלבי קרס והשחית מצבות בבית עלמין.

לפני זמן קצר הגישה פרקליטות מחוז חיפה כתב אישום נגדו לבית משפט השלום בקריות. הוא מואשם בביצוע עבירות של עלבון דת, היזק בזדון בנסיבות של היזקים מיוחדים, השחתת פני מקרקעין, הטרדה מינית ואיומים. הוא התקשר למוקד 100 של המשטרה והטריד את המוקדניות.

מעובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עוה"ד שחר ברק, עולה כי  בחודש אוקטובר האחרון, הגיע  הנאשם לבית העלמין הבריטי הנוצרי בחיפה, שבו קבורים חללי מערכות בריטיים ממלחמות העולם הראשונה והשנייה. הוא השחית את הקברים, בין היתר ריסס וצייר הנאשם סמלים  של צלבי קרס על המצבות וכן כתובות נוספות לפחות על  68 קברים. בנוסף, עקר הנאשם אבני המצבות לשלושה קברים, כאשר הוא הורס, מזיק ומחלל את המצבות.

עוד עולה כי בשלושה אישומים נוספים השחית הנאשם במהלך החודש שעבר  פני מקרקעין. הוא ריסס, כתב וצייר צלבי קרס על קיר בקרית ים, על מבנה השייך לחברת החשמל בקרית חיים ועל קיר בגן ילדים בקרית חיים. בנוסף, מיוחס לנאשם שני אישומים בגין הטרדה מינית ואיומים על שתי שוטרות מהמשל"ט המשטרתי. עקב מצבו הנפשי הודיעה הפרקליטות על איסור פרסום פרטיו של הנאשם והדיונים יתנהלו בדלתיים סגורות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות