fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אקדח שנגנב מרמת השרון לפני כשש שנים נמצא ברכבו של תושב קרית אתא

ביולי האחרון הגיע למשטרה דיווח של אזרח שהבחין ברכב שבו נהג הנאשם מאיר אביטבול, עוצר בשטח פתוח סמוך לקיבוץ מצובה ומבעד לחלון הרכב בוצע ירי. על האקדח נמצאו טביעות אצבעותיו
אקדח | צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה
אקדח | צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה

ערנותו של אזרח הביאה למעצרו של מאיר אביטבול, 32, תושב קרית אתא, ולמציאת אקדח ברטה שנגנב ממרכז הארץ לפני שש שנים. כתב האישום נגדו הוגש לבית המשפט המחוזי בחיפה על ידי פרקליטות מחוז חיפה.

על פי עובדות כתב האישום, בסוף חודש יולי האחרון הגיע למשטרה דיווח של אזרח שהבחין ברכב שבו נהג אביטבול, עוצר בשטח פתוח סמוך לקיבוץ מצובה ומבעד לחלון הרכב בוצע ירי. זמן קצר לאחר מכן הגיעו שוטרי זבולון לביתו של אביטבול על מנת לערוך חיפוש ברכב.

על פי החומר שהוגש לבית המשפט, כשביקשו השוטרים לערוך חיפוש ברכב, מסר אביטבול כמה גרסאות שונות, ורק לאחר שהובהר לו שהרכב ייפרץ לצורך החקירה, הוא שיתף פעולה ונתן את מפתחות הרכב. בחיפוש נמצא האקדח בתא אכסון בין המושבים הקדמיים.

במהלך החקירה התברר כי מדובר באקדח שנגנב מתושב רמת השרון לפני כשש שנים. על האקדח נמצאו טביעות אצבעותיו של אביטבול. עוד נמצא גם תרמיל של כדור שנורה מהאקדח שנתפס.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות