fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב קרית אתא בן 62 נעצר בחשד לפדופיליה

הוא נעצר לאחר פעילות סמויה של משטרת מרחב דן שעקבה אחריו ואחר שני חשודים נוספים. שוטר שהתחזה לנערה בת 13 הפליל אותו. המשטרה מבקשת מההורים לגלות ערנות
עבירות פדופיליה ברשת. | צילום אילוסטרציה: פיקסאביי
עבירות פדופיליה ברשת | צילום אילוסטרציה: פיקסאביי

תושב קרית אתא נעצר בחשד לפדופיליה. החשוד, 62, נעצר לאחר שניהל התכתבויות בעלות תוכן מיני עם קטינה שהייתה למעשה שוטר שהתחזה על מנת ללכוד חשודים בפדופיליה. הוא נעצר לאחר פעילות סמויה של משטרת מרחב דן שעקבה אחר שלושה חשודים.

מחומר החקירה עולה כי, שלושת החשודים – מקרית אתא, רעננה ורמת גן – ניהלו כמה פעמים התכתבויות בעלות תוכן מיני עם מי שחשבו שהיא קטינה בת 13. למזלם הרע, מדובר בשוטר שהתחזה לקטינה במטרה ללכוד ולהפליל חשודים בעבירות של פדופיליה.

לאחר שנאספו ראיות נגד השלושה עברה החקירה לשלב הגלוי. המשטרה פשטה על בתיהם של החשודים ותפסה מכשירי מדיה שונים שעל פי החשד שימשו לביצוע העבירות. בתום חקירתם הוחלט על שחרורם בתנאים מגבילים וחומר החקירה הועבר לפרקליטות לגיבוש כתבי אישום.

פעילות חשיפה של המשטרה היא חלק מהמאבק לאיתור וחשיפת עברייני מין ובכלל עברייני פדופיליה. המשטרה מבקשת מההורים לגלות ערנות בכל הנוגע לגלישת ילדיהם ברשת ולהזהירם מפני הסכנות האורבות להם ברשת.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות