fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צילה קליין מקרית ים נפטרה הלילה מקורונה

מבית החולים נמסר, כי צילה קליין סבלה ממחלות רקע שונות. בעלה, החולה אף הוא בקורונה, מאושפז בבית החולים בני ציון. בנם איציק: "אמא הייתה אשה נפלאה וטובת לב"
חולה נוספת מהקריות אושפזה במחלקת הקורונה ברמב"ם | צילום: דוברות רמב"ם
חולה נוספת מהקריות אושפזה במחלקת הקורונה ברמב"ם | צילום: דוברות רמב"ם

צילה קליין מקרית ים נפטרה הלילה מקורונה. קליין, בת 67, הייתה מאושפזת במחלקת כתר של בית החולים וחוברה למכונת הנשמה.

נפטרה מקורונה צילה קליין ז"ל | צילום: באדיבות המשפחה
נפטרה מקורונה. צילה קליין ז"ל | צילום: באדיבות המשפחה

 

בנה של המנוחה, איציק קליין, מסר: "צילה קליין היתה קודם כל סבתא, אמא ואישה מדהימה. הייתה מורה לחינוך מיוחד עד שיצאה לפנסיה. היא חינכה דורות של תלמידים, גרמה להם להרגיש שווים בין כולם. תמיד חימם את הלב לשמוע שיחה שהיא הייתה מקבלת מתלמיד לשעבר שמודה לה. אמא הייתה אשה נפלאה וטובת לב. הידע והכישורים שלה באו לידי ביטוי בשיחות ובאהבה שהרעיפה על הנכדים.
"תמיד מחייכת. גם במיון, ברגעים האחרונים היה חיוך על פניה. תמיד רוצה לעזור. לא רק למשפחה שלה, לכל מי שיכלה. לצערנו, חלה הידרדרות במצבה עד אתמול. היא לא אהבה במיוחד את ליל הסדר ומצאה דרך לחמוק. נאהב אותה לעד.
"אנחנו רוצים להודות לצוות הרפואי בבית החולים רמב"ם שעשו כמיטב יכולתם להציל את אמא ולעובדות הסוציאליות שם שליוו ותמכו בנו בזמן זה. בנוסף, רוצים להודות לצוות הרפואי ולעובדות הסוציאליות בבית החולים בני ציון על הטיפול באבא שמאושפז שם כעת".

מבית החולים נמסר, כי צילה קליין מקרית ים הגיעה לבית החולים כשהיא סובלת ממחלות רקע שונות והייתה מחוברת למכונת הנשמה. בעלה מאושפז בבית החולים בני ציון בחיפה, אחרי שגם הוא חלה בקורונה.

כעת מאושפזים במחלקת כתר ברמב"ם 10 חולי קורונה. אחד מהם במצב קשה מאוד, מונשם זה שבועיים, וחולה נוסף שהיה במצב קשה, שהונשם במשך שבוע, אך התאושש.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות