fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושבי קרית ים, צאו למרפסות. יש קבלת שבת עירונית

את האור הזה לא תצליח שום קורונה לכבות", אומרים בעיריית קרית ים, ומבקשים מכם, התושבים, לצאת ב-18:30 אל מרפסות הבתים להדלקת נרות המונית
קבלת שבת עירונית בקרית ים
קבלת שבת עירונית בקרית ים

הערב בקרית ים: קבלת שבת עירונית. העירייה מזמינה את תושבי העיר לצאת אל מרפסות הבתים להדלקת נרות המונית.

תחת הכותרת "מדליקים את השבת ביחד" מזמינה עיריית קרית ים את כל תושבי העיר לטקס קבלת שבת עירוני על מרפסות הבתים.

בהודעה שהפיצה העירייה לתושבי העיר מצורפת גם רשימת שירים מגוונת לשבת, כך שכולם ישירו יחדיו את אותם השירים ויקבלו ביחד את פני השבת השלישית ברציפות בהסגר.

החל מהשעה 17:30, בהתקרב שעת כניסת השבת, מבקשת העירייה מהתושבים להדליק יחדיו נרות שבת על המרפסות, ובדרך זו לאחד את הלבבות ולייחד את הקהילה ביום הזה.

ראש העירייה דוד אבן צור מסר לתושבים, כי למרות המאבק בקורונה והחשש מפני התפשטות הנגיף, זו ההזדמנות של כולנו להיות טובים ולהתאחד, אם כי מרחוק, ולהוציא מתוכנו את כל מה שטוב.

העירייה תעביר בשידור חי בדף הפייסבוק שלה את טקסי קבלת השבת שיתקיימו בשכונות השונות, כדי להציג גם בדרך מקוונת של חיבוק קהילתי ועירוני.

עיריית קרית ים פנתה גם לרשויות השכנות ולכל הרשויות בישראל בבקשה להצטרף ליוזמה של קבלת שבת עירונית ולהדליק את השבת באור גדול. "כי את האור הזה לא תצליח שום קורונה לכבות", אמרו בעירייה.

אז קדימה, תושבי קרית ים, בעוד פחות משעתים זה קורה, צאו למרפסות הבתים כדי להדליק את השבת ביחד. אור גדול יהיה כאן.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות