fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תדהמה: הצלם האגדי של הצפון הלך לעולמו

רפי עשור, וידאו רפי מקרית אתא שהחל את דרכו בתחילת שנות התשעים ונחשב לאבן יסוד בעולם הצילום הלך לעולמו ביום שבת האחרון.
רפי עשור ורעייתו | צילום: וידאו רפי

אין אחד שלא מכיר את וידאו רפי הצלם האגדי, רפי עשור, שנמצא בקרית אתא. הוא החל את דרכו בשנות התשעים, הביא חדשנות ורעננות לעולם הצילום לרמה שלא היה אירוע בצפון שלא עבר דרכו בזמנו. הלך לעולמו ביום שבת 02.01.2021 והותיר אחריו מורשת גדולה של אירועים וזיכרונות אצל הרבה אנשים.

רפי עשור ז"ל | צילום וידאו רפי

ראש העיר יעקב פרץ, ספד לו: ״רפי היה מותג בקרית אתא, במשך עשרות שנים הוא תיעד וצילם את אירועי השמחה של רבים מתושבי העיר. קשה להאמין שהאיש שהיה חלק משמעותי מחייהם של רבים, הלך מאתנו בפתאומיות. זהו אובדן כבד לעיר קרית אתא״

הרבה קולגות בתחום הצילום שעבדו עם רפי במהלך השנים מספרים, כי רפי היה מנטור עבורם נשארו המומים לבשורה המרה.

הצלם יריב אלדד מ'אלדד צלמים': "עבדתי אצלו בגיל 15 בתור עוזר צלם, הוא היה בזמנו הכי גדול והכי בלעדי. משתתף בצער המשפחה, בהחלט אבדה גדולה, יהי זכרו ברוך".

הצלמת קרן גיגי מ'סטודיו קרן גיגי': "רפי הוא דמות מיתולוגית עבורי בתחום הצילום. מקצוען אמיתי. גדלתי במעבדות וידאו רפי, בין הפילים למכונות ההדפסה והצילום, תקופה שנכחדה. לימים כשכבר היה לי סטודיו לצילום משלי, הוא תמיד עזר, ליווה וייעץ. הוא אבן דרך בחיי כצלמת ולנצח ייזכר כאיש מקצוע אמיתי. איש מצחיק וחביב עם אהבה גדולה לתחום הצילום. עצוב לי, משתתפת בצער המשפחה, יהי זכרו ברוך".

הצלם רפי זוהר מקרית מוצקין: "רפי בשבילי היה קולגה, כשהתחלתי את דרכי בענף הצילום, רפי עשור היה שם דבר בענף הצילום. הוא היה צלם מצליח, שהשאיר חותם גדול לדור שלם אנשים. עצוב, יהי זכרו ברוך".

 

מערכת הד הקריות שולחת תנחומים למשפחת עשור. יהי זכרו ברוך..

 

יש לכם סיפור כתבו לי: merysadik@gmail.com

 

לחדשות נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות