fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תאונת עבודה קטלנית בטירת כרמל: שני פועלים נמחצו למוות על ידי מכולה שהתהפכה

כוחות מד"א, איחוד הצלה וכיבוי אש הוזעקו הבוקר (א') לאתר בניה בטירת הכרמל, לאחר שמעלית שירות נפלה מקומה 12 על מכולה, שהתהפכה ומחצה שני פועלים למוות ופצעה שלושה בני אדם שנפצעו בינוני וקל, המשטרה פתחה בחקירה. 
תאונת עבודה קטלנית בטירת כרמל | צילום: דוברות כב"ה מחוז חוף

מעלית שירות של אתר בנייה נפלה הבוקר (ראשון) מקומה 12 על שתי מכולות, שאחת מהן התהפכה ומחצה למוות שני פועלים בשנות ה-30 לחייהם. שלושה פועלים ששהו בתוך המכולה נפצעו באורח בינוני וקל. המשטרה פתחה בבדיקת נסיבות התאונה, ונציג משרד העבודה זומן למקום.

תאונת עבודה קטלנית בטירת כרמל | צילום: דוברות כב"ה מחוז חוף

הדיווח על תאונת העבודה הקטלנית התקבל במוקד של מד"א שהעניקו טיפול במקום לשלושה פועלים בשנות ה-30 וה-50 לחייהם שנפצעו באורח בינוני, ופועל נוסף כבן 30 שנפצע באורח קל, ופינו אותם לבית החולים רמב"ם בחיפה.

מחקירת התאונה עולה כי המעלית שהקימו באתר הבנייה הגיעה כאמור לקומה ה-12, ובזמן הניסיון להגביה אותה עד לקומה ה-16 אירעה התאונה – כשהיא התנתקה ונפלה על מכולה.

תאונת עבודה קטלנית בטירת כרמל | צילום: דוברות כב"ה מחוז חוף

בתאל ז'נט חבקוק חובשת באחוד הצלה מדווחת מהזירה: "לדברי העובדים במקום – מעלית משא קרסה על קראוון (מכולה) של מגורי העובדים והקראוון נפל לחצר מבנה על שני פועלים שגופותיהם חולצו ע"י כוחות הכיבוי כשהם ללא רוח חיים. כמו כן הענקנו סיוע בזירה לארבעה פועלים שנפצעו קשה בינוני וקל ולאחר מכן הם פונו לבית החולים רמב"ם בחיפה".

תאונת עבודה קטלנית בטירת כרמל | צילום: דוברות איחוד הצלה

מהמרכז הרפואי רמב"ם נמסר: "נפגע ראשון הובא לפני דקות אחדות בחדר ההלם בקריה הרפואית רמב"ם כשהוא בהכרה, סובל מפציעות בדרגות חומרה שונות. נפגע שני נקלט גם הוא בחדר ההלם עם פגיעות שונות, גם הוא בהכרה. נפגע שלישי במצב קשה נקלט ברגעים אלו בחדר ההלם."

המשטרה פתחה בבדיקת נסיבות התאונה, ונציג משרד העבודה זומן למקום.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות