fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תאונת דרכים קטלנית בכביש 22: נהג יצא מרכבו ונדרס למוות ע״י רכב חולף

כוחות ההצלה הוזעקו הלילה (שני) לכביש 22 סמוך למחלף קרית אתא, לאחר דיווח על צעיר בן 24 שיצא מרכבו עקב תקלה, ונדרס למוות ע״י רכב חולף. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.
תאונת דרכים קטלנית בכביש 22 | צילום: דוברות איחוד הצלה
תאונת דרכים קטלנית בכביש 22 | צילום: דוברות איחוד הצלה

צעיר בן 24, תושב בית ג׳אן, נדרס למוות הלילה (שני) בכביש 22 סמוך למחלף קרית אתא.

פאראמדיק מד"א אופק עקראוי, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו רכב עומד בצד הדרך ורכב עם פגיעה בהמשך, במרחק של כ- 50 מטר, בשולי הכביש שכב גבר בשנות העשרים, הוא היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, עם חבלה רב מערכתית קשה, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו. נהגת הרכב כבת 30 שחשה ברע טופלה על ידינו ופונתה להמשך בדיקות בבית החולים כשמצבה קל."

נפתלי רוטנברג מנהל איחוד הצלה מרחב כרמל מדווח מהזירה: "לדברי עוברי אורח מדובר בנהג רכב שיצא מרכבו ונפגע מרכב חולף. למרבה הצער נקבע מותו בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

נחמן טובול דובר איחוד הצלה און ליין מסר: "ראוי ומומלץ לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות בעת עצירה בשול הכביש ולהימנע ככל הניתן מעצירה בשולי הכבישים, מה שגורם למרבה הצער לתאונות קשות ברובן קטלניות".

בוחני התנועה של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות