fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תאונת דרכים קטלנית בחיפה: נקבע מותו של גבר בשנות ה-30 לחייו לאחר שהתהפך עם רכבו

המשטרה פתחה הערב (ג') בחקירת נסיבות תאונה קטלנית בכביש פרויד בחיפה במסגרתה נהרג גבר כבן 30 שזהותו טרם ידועה. פראמדיק מד"א ארי יהודה יולס וחובש בכיר במד"א אריאל חלה, סיפרו: "הגבר היה מחוסר הכרה עם פציעה קשה. ביצענו בו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."
תאונת דרכים קטלנית בחיפה

כוחות מד"א במרחב כרמל הוזעקו הערב (שלישי) לאירוע בו רכב שנמצא הפוך בצמחייה בצד הכביש בסמוך לדרך משה פלימן בחיפה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר עם חבלה רב מערכתית קשה וללא סימני חיים וקובעים את מותו.

פראמדיק מד"א ארי יהודה יולס וחובש בכיר במד"א אריאל חלה, סיפרו: "קיבלנו במוקד מד"א דיווח מאזרח שראה רכב הפוך בצמחייה בצד הדרך. כשהגענו ברגעים הראשונים, לא הצלחנו לאתר את כלי הרכב, אך לאחר סריקות במקום מצאנו את אותו כאשר הוא הפוך בצד הדרך, ובתוכו גבר מחוסר הכרה עם פציעה קשה. ביצענו בו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

בוחני התנועה של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

תאונת דרכים קטלנית בחיפה | צילום: כיבוי אש

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות