fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בחמש שעות: שתי תאונות דרכים ברחוב החשמונאים בקרית מוצקין

לפני כשעה נפגע מרכב רוכב אופניים חשמליים בן 76. בשעה 07:00 בבוקר נפגעה מרכב הולכת רגל כבת 40. אתמול בערב נפצע רוכב אופניים חשמליים ברחוב משה שרת בקרית ים
תאונת האופניים החשמליים אתמול בקרית ים | צילום: איחוד הצלה
תאונת האופניים החשמליים אתמול בקרית ים | צילום: איחוד הצלה

מעט לפני השעה 12:00, היום, שני, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על רוכב אופניים חשמליים שנפגע מרכב ברחוב החשמונאים בקרית מוצקין. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים רמב"ם בחיפה אדם בן 76 במצב בינוני עם חבלות בחזה ובגפיים.

הבוקר, מעט לפני השעה 07:00, הולכת רגל כבת 40 נפגעה מרכב גם כן ברחוב החשמונאים. היא פונתה על ידי מד"א לבית החולים רמב"ם בינוני עם חבלות בראש ובגפיים. המשטרה פתחה בחקירת הנסיבות של שתי התאונות.

אתמול בערב, ראשון, נפצע רוכב אופניים חשמליים כבן 40, בתאונה עם רכב פרטי ברחוב משה שרת בקרית ים. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לרוכב האופניים.

מאיר אילון, חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה, סיפר: "מדובר בתאונה במעורבות רכב פרטי ואופניים חשמליים. בסיוע חובשים נוספים הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לרוכב האופניים החשמליים שסובל מחבלות ופציעות בראשו ובפלג גופו העליון. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה כשמצבו מוגדר בינוני".

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות